Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har hamnat i massa grubblerier och vill ha lite input från andra hästmänniskor. Jag har en ridhäst på 8 år som jag har ägt i 3. Hon...
Svar
18
· Visningar
1 449
Senast: pulkaskurk
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Chevura
·
Gnägg Hur mycket kritik lär jag få för denna bild?
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Chevura
·
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Chevura
·
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Chevura
·
Hästmänniskan Letar B-ponny 110-125 cm, lämplig som sällskap till min halvblodsvallack, som körponny och snäll barnponny. Vad skiljer dessa raser...
2
Svar
24
· Visningar
3 813
Senast: ideryd
·
Hästmänniskan Om en ungponny mäts nu typ idag, gäller intyget till årsskiftet eller till samma datum nästa år? Jag blir inte klok på det, har kollat...
Svar
4
· Visningar
709
Senast: Sockerbit
·
Gnägg Hur gammal tycker ni han ser ut att vara? Ras är inte svårt att gissa:)
Svar
15
· Visningar
1 756
Senast: Pigalle
·
Ekonomi & Juridik Jag vet att det finns många duktiga juridiskt kunniga här på Buke så jag hoppas ni orkar läsa igenom det här, jag ska försöka...
Svar
18
· Visningar
1 666
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Visste inte riktigt vad jag skulle använda för rubrik... Men jag vill gärna ha tips och hjälp med hur och var man kan plugga om...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Supersalt
·
Anläggning Hej jag drömmer om att ha ett stuteri när jag blir rik nog :p och då undrar jag ifall någon vet hur mycket det kostar ungefär varje...
2
Svar
32
· Visningar
3 491
Senast: Mabuse
·
Anläggning För dig som har din(a) hästar uppstallade på anläggning, eller för dig som önskar ha de(n) uppstallad på anläggning, vad för tjänster...
2
Svar
32
· Visningar
1 864
Senast: Rugge
·
Gnägg En tecknad ponny,inte Mulle. Har för mig att den figurerat på typ muggar och sånt. Massa roliga tecknade bilder,rund liten ponny med...
2
Svar
23
· Visningar
6 330
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Ni som rider på flera olika ställen, har ni dubbla uppsättningar utrustning (hjälm, väst och stövlar)?
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: Liten
·
Anläggning Vi har en vall som vi verkligen skulle behöva göra något åt. Jag vet inte om jag kan få några kloka svar här men jag kan ju alltid...
Svar
0
· Visningar
633
Senast: Apollo 13
·
Svar
0
· Visningar
182
Senast: akleja
·
Hästmänniskan Hej! Vi har sagt upp vår stallplats och tagit hästen därifrån. Vi betalar hyra under uppsägningstid, men undrar vad som är rimligt vad...
2
Svar
33
· Visningar
3 519
Senast: LenaH
·
Hästmänniskan Jag ska köpa häst direkt då jag är klar med skolan och har jobb och en stadig ekonomi! Jag är jätte sugen på att köpa en oinriden...
Svar
19
· Visningar
3 776
Senast: Ryttaren
·
Hästmänniskan Går det ens? Ponnyn väger väl knappt 400 kg och om jag förstått det rätt får jag dra högst 750 kg. Finns det så lätta släp att jag kan...
Svar
13
· Visningar
1 277
Senast: linnsan
·
Hästmänniskan Hej! :) Vet att det finns liknande inlägg, men inte fått nåt svar därifrån som fungerar... Det är så att jag får skavsår på baksidan...
2 3
Svar
45
· Visningar
9 936
Senast: eigollet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp