Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hingst, Haflinger, 2007 Ridskolehäst
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Wendy1000
·
Hästmänniskan Jag har blivit så himla sugen på en helt egen häst igen. Gav upp det där med att ha egen häst för några år sen, då jag kände att det...
Svar
5
· Visningar
1 287
Senast: Wembley
·
Hästmänniskan Hej! Jag beklagar om tråden ligger fel eller om jag på annat sätt klantat mej nu med denna tråd, men är ny på buke så ha lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 857
Senast: jouhanna
·
Hästmänniskan För 4 år sedan köpte jag en häst. Snäll och vänlig, aldrig gjort någon något. Allt skulle bli så bra. Jobb var det med honom, det visste...
Svar
15
· Visningar
2 645
Svar
0
· Visningar
467
Hästmänniskan Nu är det så att jag söker en ny häst. Den ska fungera som sällskap till min andra häst samt som ridhäst, dock endast för lättare...
Svar
12
· Visningar
2 086
Hästmänniskan Jag kom inte någonstans med googling så frågar buke istället! Jag skulle vilja ha tips på vad ett gäng tjejer/kvinnor i ålder mellan...
Svar
13
· Visningar
1 579
Senast: Nepeta
·
Hästmänniskan Hej! Nu är det så att jag kanske ska lämna i väg min häst på foder. (Minst ett år ev längre o ev senare köp). Jag undrar vad jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 609
Ekonomi & Juridik Hej, min ridskola jag rider på använder sig av horsemanager där det står att abonnemanget har en uppsägningstid på 3 månader men det...
Svar
9
· Visningar
2 444
Senast: Texaz
·
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Kristina123
·
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Kristina123
·
Svar
0
· Visningar
281
Senast: Kristina123
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej! Hur stor häst ska jag köpa? Jag är 13 år gammal, ca 170 cm lång och väger runt 55 kg. Jag satsar på tävling, främst dressyr. Mina...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: ameo
·
Anläggning Efter den här regniga och leriga hösten börjar jag känna mig smått desperat. Jag har min häst uppstallad på en jättebra lösdrift. Den...
Svar
16
· Visningar
4 105
Senast: ylvalill
·
Gnägg Ja det är då dags för mig att inleda mitt gymnasiearbete. Skulle vilja koppla mitt arbete till hästarna och hästmänniskor. Går...
Svar
2
· Visningar
1 319
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Patricia
·
Svar
0
· Visningar
241
Senast: Patricia
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej... jag och en väninna har förälskat oss i Englands fina welshar, och har hittat några stuterier som har några ponnier vi ör...
Svar
2
· Visningar
1 688
Senast: mortill3
·
Anläggning För att inte förstöra en annan tråd med masksnack startar jag en ny :) Vad använder du för strö för att få så bra resultat? Hur många...
2
Svar
20
· Visningar
2 670
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Julklappstips till tränare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp