Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Vad hette det där eng kaninfodret som var så fräscht men svårt att få tag på? Liknande fibergi för hästar i konsistens? Var köpte du...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Idag när min dotter (inget litet barn, utan en 17-åring) skulle ge vår hona på 4 månader en morot ur handen så högg hon henne i fingret...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: Fjunet
·
L
Övr. Djur Hon dog av lunginflammationen i morse. I min famn! Jag är så ledsen så att det finns inte! :cry: Jag saknar Doris så det gör ont! :cry... 2
Svar
21
· Visningar
1 927
Senast: Heulwen
·
Övr. Djur Mit i smällkalla vintern har Bärith och hennes systrar bestämt sej för att det är dax att lamma... :p Räknade fel i somras och plockade...
Svar
13
· Visningar
1 279
Senast: FiaOchSaffe
·
L
Övr. Djur Hej! Brukar undulater mata varandra??? Tror att den äldre av mina fåglar matar den yngre...(ca 1.5 år yngre)....
Svar
5
· Visningar
1 909
Senast: Lukka_82
·
F
Övr. Djur ...tillika den 5:e bockkillingen. Suck! Knappt hälften av getterna har killat och det har enbart blivit bockar. Helt otroligt! Och i...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Francess
·
L
Övr. Djur ...med mitt sjuka marsvin. Jag märkte typ klockan 15.30 att Doris var slö, apatisk, tyst (hon som alltid skriker) så jag och pappa åkte...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: LoveRindi
·
S
Övr. Djur Nu går det bättre med ungarna å dom andra. Det verkar som att Sotis ska ha ungar.
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: gul_zebra
·
W
Övr. Djur Någon som har något bra? Funderar på bland annat engelska namn på H, låtar från en Oasis-skiva och nåt till. Det är alltså kaniner det...
Svar
5
· Visningar
2 340
Senast: Trazzelsudd
·
F
Övr. Djur Vilken/vilka försäkringar? Vilket företag? Kostnad? Har Agrias veterinärvårdsförsäkring på mina fåglar för 280:-/per år.
Svar
17
· Visningar
1 145
Senast: Icebabe_1
·
L
Övr. Djur Finns det några sånna här på buke??? förutom jag då...*ler*
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: lilla_jag86
·
N
Övr. Djur Har ett marsvin på ett halvår, en hanne. Nuförtinden har jag inte tid att hålla på med honom lika mycket som jag vill, så jag undrar om... 2
Svar
20
· Visningar
1 800
Senast: Stollan
·
L
Övr. Djur Jag har två marsvinshonor som dricker rätt mycket. Jag undrar om det kan vara njursten? Har hört att om hamstrar dricker mycket så beror...
Svar
8
· Visningar
1 757
Senast: Stollan
·
Övr. Djur *fårfråga* (för den som undrar vad coccidier är) I en annan tråd, i höstas, var det någon som varnade mig för förekomst av coccidier i...
Svar
4
· Visningar
1 453
Senast: annele
·
P
Lantbruksdjur till sommaren hade jag tänkt att mina får skulle beta in till en å. Ån är ganska djup men på ett ställe är det grunare då ån breder ut...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: mizz_perfect
·
B
Övr. Djur Nu vill jag ha nåt mer än fiskar i lägenheten, men en katt är för krångligt, så jag har siktet inställt på gerbiler (ökenmöss). Vad...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Trazzelsudd
·
A
Övr. Djur Då var det dax för årets första lammungar att komma till världen. Det blev Glimma som var först ute med två tackor och en bagge :love...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: annele
·
A
Övr. Djur Har fått en albinomusflicka (vit med röda ögon) som jag har döpt till Astrid :p har haft henne sedan igår (6/1) nu undrar jag hur...
Svar
10
· Visningar
1 229
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Har ett 54-liters akvarium med ett tiotal fiskar i(ett par tetror,någon guldfisk,alltså vanliga sorter). För två veckor sedan köpte jag...
Svar
9
· Visningar
7 459
Senast: Youma
·
H
Övr. Djur Min sköldpadda har jätte långa naglar.Ska man klippa dem eller ? :confused:
Svar
2
· Visningar
981
Senast: habby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka