Läst några sidor bak att leken skulle komma upp runt 14. "JA! Hinner precis!"... tji fick jag.
Vissa hade lite annat för sig igår... och kan ha sovit rätt länge inatt.
Men... Men... Men... Laga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läst några sidor bak att leken skulle komma upp runt 14. "JA! Hinner precis!"... tji fick jag.
Vissa hade lite annat för sig igår... och kan ha sovit rätt länge inatt.
Men... Men... Men... Laga!
Blir nog svårt i det här skedet, om inte Paddis vill slänga in en HELT OKÄND roll. Mohahahaha.
Nej, jag tänkte ju inte vara med i någon mer lek på ett tag, men startfältet såg så kul ut så blev sugen...
Noooooooo!Äsch, för sen.
jag kan ju alltid kicka en deltagare.....@Paddington , hitta på en joker!
jag kan ju alltid kicka en deltagare.....
Jag vill be om ursäkt över att jag försvann från förra leken. Fick ett sms av @Niyama igår och vill bara säga att jag är ok.
Jag vill be om ursäkt över att jag försvann från förra leken. Fick ett sms av @Niyama igår och vill bara säga att jag är ok.
Det är lugnt. Ett sms är knappast att jaga, hade du skickat varje dag däremot hade jag nog känt mig liteSkönt att höra! Menade inte att jaga dig, var bara orolig
Ja, du var ond när jag ville att du skulle vara god i förra leken så jag kastade ut dig!Jag kan inte skriva i nuvarande lektråden? Kunde skriva ett inlägg sen kom det upp att jag inte har rättighet att svara eller nåt? Utkastad redan?
Tack!Snälla låt bli att balla ur med inläggen i början på nya leken tills @Paddington fått upp alla grundinlägg! Är så mycket enklare om allt sådant är samlat på första sidan
Det är lugnt, vi passade på när @Monstermom är ute med hunden!Snälla låt bli att balla ur med inläggen i början på nya leken tills @Paddington fått upp alla grundinlägg! Är så mycket enklare om allt sådant är samlat på första sidan
Skönt att höra att du är okej! Känner du dig bättre nu?Det är lugnt. Ett sms är knappast att jaga, hade du skickat varje dag däremot hade jag nog känt mig lite
Nej, men var inte meningen att oroa någon. Jag har bara inte känt mig så bra och har inte orkat gå in.