Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilken lyx! Köpa en målning på vernissage och få den hemlevererad av konstnären själv!Sitter på tåget. Det luktar fernissa. Jag låsas som ingenting, keeping it low. Dock försvårande omständighet att jag har ett gigantiskt fyrkantigt paket med mig
Men vilken lyx! Köpa en målning på vernissage och få den hemlevererad av konstnären själv!
Då förstår jag! Men håll utkik, de kommer ibland på rea! Vi köpte vår då .Just precis nu säger den kloka vuxna delen av hjärnan: Att katterna kostat ungefär halva min lön den här månaden, hittills (bunkrat sand och mat, och den ena katten opererades i munnen i torsdags. Risk finns för fler veterinärbesök framöver.).
Men, jag VILL, och tror faktiskt att jag skulle använda den en hel del under den inte varma delen av året.. Ska fundera lite
Jisses så finDetta är en specialare, ett porträtt av min brorsdotter som jag ska lämna över till brorsan i utbyte mot årgångsviner
Visa bifogad fil 76438
Jisses så fin
Underbart porträtt!Detta är en specialare, ett porträtt av min brorsdotter som jag ska lämna över till brorsan i utbyte mot årgångsviner
Visa bifogad fil 76438
Jag hoppas att du är hos särbon och inte hemmaFörsta frosten här också
Jag hoppas att du är hos särbon och inte hemma
Nej, inte ännu...
Edit: Där har de haft frost fyra gånger senaste veckan.
Ok, jag köpte en knyppeldyna.
Visa bifogad fil 76442
Nu ska jag, och katterna, ta reda på hur man gör.
Det låter ju värt att ta upp det. Kanske löser det sig, eller så inte.Prövat men då står jag inte ut hemma Ibland har jag haft allvarliga funderingar på om vi ska bara särbos istället. Såg nu att min granne ska flytta i November