Nu blir det intressant. Huset målas och särskilt kattan brukar ju "skena" vid ena V- fönstret ....Hoppar ju upp och gör klösmärken om man tar bort brädan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svindyrt nu när de är brist. Pappa sa att de hade gått med typ 100 procent nu när de skulle köpa virke till taket. Normalt sett sågar han själv.Var på byggmax och halvt ruinerat mig på inköp av trall
Mmm… verkligen ett rejält uppsving. Och inte har jag lust att invänta eventuell prissänkning heller, så plånboken får lidaSvindyrt nu när de är brist. Pappa sa att de hade gått med typ 100 procent nu när de skulle köpa virke till taket. Normalt sett sågar han själv.
Nämen nej! Här i södra norrland har vi sol, en del sommarmoln och 27 grader varmt - välkommen till sommarenRegnar och känns som hösten är här. Träden har börjar skifta i lite rött och gult. Det finns fortfarande några gröna tomater och faktiskt några tomatblommor som jag dock gissar dör inom en snar framtid. Dags att lägga undan balkongdynor och kuddar och tömma balkonglådorna.
Näe du! Tomaterna växer tills det blir frost.Regnar och känns som hösten är här. Träden har börjar skifta i lite rött och gult. Det finns fortfarande några gröna tomater och faktiskt några tomatblommor som jag dock gissar dör inom en snar framtid. Dags att lägga undan balkongdynor och kuddar och tömma balkonglådorna.
Var är det du praktiserar? Kan du byta?Pausar i slitet. Det här är inte riktigt min grej.
Visa bifogad fil 75140
En herrgård. Det är inte riktigt läge för att byta. Jag har bara den här veckan här, sen ska jag vara på ett annat ställe i 3 veckor. Men sen har vi en praktikperiod till och då ska jag tillbaka hit. Meningen är att jag ska lämna ett designförslag till denna yta, samt en annan rabatt, vilket är en rolig del, och sen köper de in växter och så gör vi klart nästa gång jag är här. Men just det fysiska tunga grävandet hade jag gärna sluppit.Var är det du praktiserar? Kan du byta?