Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En podd som heter Rollspelsklubben hade liveinspelning av sitt sista avsnitt. Det är komiker som spelar Drakar och demoner. Föreställningen gick ut på att döda alla karaktärer som de spelat typ. Helt knäppt, men väldigt kul om man följt poddenVad såg ni för roligt? Krya på dig
Ibland blir det så roligt med de tappade prickarna. Jag ser framför mig en kör av sjungande kor klädda i luciaklänningar och glitter runt hornen...Lunds universitetsaula - nagon som kanner till den? Jag antar att det ar en tjusig sal?
Ser att de har Luciakonsert dar med Lunds akademiska kor - funderar pa att kopa biljett till foraldrarna som tidig julklapp!
Uppdatering:Ja det är planen. Vi har också mailat, så vi får se om det kommer något svar där.
Utöver att jag inte fick det laktosfria som jag beställt så fick vi tex vänta 40min (!) på att få varmt tevatten. Jag (och en låååång kö med andra) stod i kö i nästan 30min för att få köpa fika till sonen (som inte äter Afternoon Tea) medan personal bara gick runt och log mot oss. Vi sa till flera gånger och fick bara svar att ”vi jobbar så fort vi kan”. Nja? Tillåt mig tvivla?
Jag stod då som nummer två i kön, så det berodde inte på lång kö att jag fick vänta - utan på att personalen ignorerade oss.
När personal slutligen kom till kassan så erbjöds jag en (1st) småkaka á 15kr som kompensation för väntan. Bara ”Ah tack, det gottgör allt!”
Allt som allt så började sittningen 14.30 och vi kunde börja äta 15.15. Känns helt sjukt att betala över 300kr per skalle för en sån här upplevelse.