R
RedQueen
Tänt i kaminen och myser med en kopp te i soffan. Överväger att stänga av tv:n och bara vara en stund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på digÅkte in efter 1 v feber. De hittade ett hematom i magen så nu får jag dunderantibiotika.
”Ja men tack då..!”Läkaren trodde jag fått 3 olika virus samtidigt. Han hade ingen behandling men kunde komma med glada tillrop sa han
Vad såg ni för roligt? Krya på digVar i Stockholm på föreställning i helgen, så bra var det! Passade på att träffa en vän härifrån på vägen hem med. Väldigt lyckat Är dock sjukt trött efter att ha kört fram och tillbaka.
Känner mig på väg att bli sjuk igen, men hoppas verkligen jag slipper det efter att ha legat hemma större delen av förförra veckan!
Eller hur! Vad snällt av dig sa jag. ”Ja det kan ta flera veckor till så du kan behöva det””Ja men tack då..!”
Här ska också läggas undan mobil, för sömnen är på intågande. God natt.Nu landar jag i sängen. Varit en helt fantastisk måndag. Gick jättebra med Halle ikväll. Katten Ole ville hänga när jag hängde tvätt. Å sambon gjorde mat.
Har hängt tvätt och druckit te. Nu är det sovdags