Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så, då var en till bock på att göra listan klar: fotat och lagt ut fler tygkassar och en till handtagskondom i shoppen
Nu hoppa i kläder, och åka å lämna lite saker på loppisen tänkte jag, och ta mig en titt om dom har nått spännande. Och, kasta insamling!
Ha Ha Ha Så rolig man kan vara idag dåHar du bockar
Ha Ha Ha Så rolig man kan vara idag då
Ättika?Har försökt mig på att få rent det jävla plast"gallret" som är till fläkten, trots det legat i vattenbad hela natten med massor av diskmedel så är det lika flottigt som det var igår. HUR får man rent det?! Jag har provat: diskborste, stålull, disksvamp alla dessa dränkta i diskmedel eller JIF, rengöringsdukar, tandpetare. Tandpetarna är de som tar det bäst, även om stålullen gjorde ett bra jobb på ytan, men den funkar inte i alla "hålen" Jag äger alltså ingen diskmaskin som jag kan slänga i dom i
Har försökt mig på att få rent det jävla plast"gallret" som är till fläkten, trots det legat i vattenbad hela natten med massor av diskmedel så är det lika flottigt som det var igår. HUR får man rent det?! Jag har provat: diskborste, stålull, disksvamp alla dessa dränkta i diskmedel eller JIF, rengöringsdukar, tandpetare. Tandpetarna är de som tar det bäst, även om stålullen gjorde ett bra jobb på ytan, men den funkar inte i alla "hålen" Jag äger alltså ingen diskmaskin som jag kan slänga i dom i
Kanske maskindiskmedel om inte ättika funkar?Har försökt mig på att få rent det jävla plast"gallret" som är till fläkten, trots det legat i vattenbad hela natten med massor av diskmedel så är det lika flottigt som det var igår. HUR får man rent det?! Jag har provat: diskborste, stålull, disksvamp alla dessa dränkta i diskmedel eller JIF, rengöringsdukar, tandpetare. Tandpetarna är de som tar det bäst, även om stålullen gjorde ett bra jobb på ytan, men den funkar inte i alla "hålen" Jag äger alltså ingen diskmaskin som jag kan slänga i dom i
Ättika?
Pudra den med potatismjöl så att det får suga upp fettet, låg den ligga några timmar och spola sedan av den med duschen med så hett vatten och så hård stråle som möjligt.
Kanske maskindiskmedel om inte ättika funkar?