Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä dags att kliva upp, ryggen börjar protestera.:down: få se hur kallt det är ute, om/när jag ska åka en sväng till Ikea.

Sitter på bussen till Göteborg. För övrigt hade Halmstad 1 plus kl 10.15 ;) så idag cyklade jag med regnjacka utanpå Tshirten. ;)

Haha hur har du missat att jag bor i Kristianstad :rofl: ganska mycket skåne :rofl:
Ni är så många här i Skåne, så jag inte vet vart alla bor.
Oh bor du där, jag har bara litet halvt pinsamt minne från när jag var där med 24m. Skulle leverera till bygget inne i stan och råkar komma från fel håll. Hamnade visst på gågatan på Östra Boulevarden och kunde inte göra en fin U-sväng för att komma in till bygget, så fick åka ut och Södra Boulevarden ta höger, sen vänster in på Västra Storgatan, vet inte riktigt hur jag lyckades men hamnade inne i nått villa område där man egentligen inte gick köra igenom med lastbil. :o
Nåväl kom tillbaka till bygget från rätt håll och kunde köra in och lossa. Vet jag var skitnervös och förbannade mig själv att jag kört fel... men inte lätt att veta vad som är rätt och fel i en stad man inte känner till... :banghead:

Kom ju fram till slut och de på bygget var jättetrevliga. :up:
Har för mig det var till Ur&Guld och Stadium jag levererade till.
https://www.instagram.com/p/zzMRIXM8KJ/

Funderar ut lösningar för vatten till hästarna utan el och jag tror jag har en plan :up: Har äntligen hittat en modell på foderlåda som jag ska bygga med :)
Har redan fixat klart i stallet men ska städa hos hönsen och fixa fint :)

Plingade till i mailboxen

Kära användare,

Vi vill informera er om att vi är på väg att utföra underhåll på vår
webbmailtjänster / account.To möjliggöra ökad lagringskapacitet och
särdrag
av din brevlåda, är du skyldig att svara på detta e-post och ange
din
Användar-ID och lösenord i fältet nedan Inom 72 timmar

Användarnamn:
Lösenord:
Bekräfta lösenord:

Underlåtenhet att bekräfta din e-post Inom denna varaktighet din e-post
konto
avaktiveras från vår e-postkonto kan vara database.Your
verifierade
via vår webb-länk innan informationen skickas.

Tack för att du använder vår Comhem.se Webmail tjänster

Yours i tjänsten,
Web Administrator
Intern virusdatabasen är inaktuell.
Kontrollerat av AVG - www.avg.com
Hoppas att ingen som fått det har svarat på det mejlet :cautious: :crazy:

Mår fortfarande skräp och vill ut i solen, men barnet vägrar samarbeta på något sätt och jag orkar inte bråka. Så jag får väl fortsätta må skräp :(

Ut med hunden och hämta in ved.
Sen sova en stund till.
Missade bussen förut och nästa går 14:24 eller nåt så satsar på den
Det är sista för dagen så vore bra att hinna med den.

Har precis provsmakat mina Schweizernöt-fudge, och de har en svag smak av kola. Iofs så lyckades smeten bränna trots stenkoll men lyckades rädda den med grädde och choklad för de får ändå godkänt :d Pepparkaksfudgen-däremot , den är mer smet än fast trots snart 1 dygn i frysen så det receptet får nog justeras rätt mycket :down:

Jaja, man kan inte lyckas jämt :cool: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 990
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
782
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka