Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är det med matte?Efter spår kommer bad! Vore det inte för att matten började turen med att totalsnubbla och slå sig halvt sönder och samman hade det varit en riktigt bra dag…
Visa bifogad fil 145601
Hur är det med matte?
Ajaj låter inte bra. Kan ju gå riktigt illa när en faller sådär. Hoppas det blir bättre snart annars får du kanske kolla upp så de inte är nån fraktur.Gulligt av dig att fråga Ganska ynkligt faktiskt. Slog i både höft och axel ordentligt, men framförallt gör revbenen på höger sida riktigt jäkla ont.
Otroligt klantig vurpa på torr och slät asfalt, och dessutom SÅKLART framför ett gäng grannar Krokade liksom ben med Bella och föll handlöst.
Ajaj låter inte bra. Kan ju gå riktigt illa när en faller sådär. Hoppas det blir bättre snart annars får du kanske kolla upp så de inte är nån fraktur.
Premiär i cykelkorgen Hur smidigt är det inte med liten hund? Minns bara hur omständigt det var att ha med sig 55 kg hund - aldrig jobbigt men krångligare!
Visa bifogad fil 145835
Vilken bra korg! Var hittade du den?Premiär i cykelkorgen Hur smidigt är det inte med liten hund? Minns bara hur omständigt det var att ha med sig 55 kg hund - aldrig jobbigt men krångligare!
Visa bifogad fil 145835
Det hade onekligen behövts en större cykelkorg
I min mammas källare Men jag tror att det är från märket Trixie!Vilken bra korg! Var hittade du den?
Jag förstår verkligen! Hade också en vän som tog en kull på sin, enligt mig, olämpliga tik. Slutade med att två av valparna var avlivade kring 1 års ålder…Usch. En vän till mig tänker ta en valpkull som jag tycker är en mycket dålig idé av flera anledningar. Vännen vet om mina åsikter, och sägsr själv att det kan bli mycket svårsålda valpar pga orsakerna till att jag ser kullen som olämplig. Jag försöker se något bra med det hela, men det är svårt
Jag tror att en sheltie hade passat dig utmärktJag har efter att ha provat lydnad, agility, freestyle och rally kommit på vad jag gillar bäst och vad jag mår bäst och är gladast av och det är freestyle och agility. När jag tränar agility blir jag inte lika nervös och skakig som när jag tränar något annat. Om det blir fel tänker jag bara att jag provar igen. Skakig först men när vi är igång har jag roligt.
Jag har funderat i evigheter vilken ras jag ska ha i framtiden och nu lutar det väldigt mycket mot en sheltie. Bars lite större än Milou och jag vill ha en till hund i den storleken, energisk,gillar att träna och göra sånt jag tycker om.