ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Jodå. Jag har sett det också. Bara att just i fallet cirkus vet jag att hon minns den leken när jag lurade henne brutalt.

Jag säger inte att jag tror att cirkus är ond. Bara att jag inte ska låta mig luras av det hon skriver. Det skulle inte förvåna mig om hon vände min egen taktik mot mig så att säga.
Hm. Jag reagerade på cirkus teori där jag hade skapat alibi genom att inte rösta på Ferrari. Det var lite kreativt som cirkus själv uttryckte det. Ska läsa om inlägget igen.

Jag blir inte mycket klokare så jag kan nog lika gärna rösta nu. Fio gör inte mycket för att vilja föra leken framåt. Hennes beteende igår när hon verkade vilja ta Mirtai i försvar och inte verkade vilja förklara sig kvarstår.

Klara röstar på fio

Fast cirkus är ju inte ensam om att dra slutsatsen att du är troligt icke-ond, beroende på din röst igår. Minns inte exakt just nu, men jag skrev om det i ett teoriinlägg (det där jag kommenterade rösterna) och när jag sen läste igenom konstaterade jag att i alla fall ett par spelare (tror det var @Habina och @LenaH ) dragit samma slutsats.
Ja, jag har svårt att se @Klara i lyan iaf för jag kan inte tro att alla med två röster var ulvar. Dock kan hon vara ond utanför lyan naturligtvis men oddsen stiger ju iom att de kan vara max två.

F ö vet jag inte om @fio är skummare än vanligt, jag tycker alltid hon drar misstankar till sig fast förresten så brukar jag då skriva ungefär som nu och ibland är hon ond... :o

Fan, reklamen är slut!

Jag får väl oxå rösta då. alltså jag känner att jag måste rösta för att rädda mig själv men det fick man väl inte använda som teori utan bara som ändringsröst? Eller hur var det?

Jag måste lägga en säkerhetsröst:

LenaH röstar på Snurrfian för jag tror att hon försökte skaffa sig alibi med rösten på Ferrari och var inte beredd på att det skulle ramla in två röster till.

Jag får väl oxå rösta då. alltså jag känner att jag måste rösta för att rädda mig själv men det fick man väl inte använda som teori utan bara som ändringsröst? Eller hur var det?
Det stämmer första rösten måste innehålla teori

• Gilla
Reactions: fio
Röstlista DL2

17.34 Habina röstar på fio
20.05 cirkus röstar på _bollen
20.22 Myrten röstar på fio
21.07 Jfrelin röstar på Niyama
21.07 Mirtai röstar på _bollen
21:34 Klara röstar på fio
21:37 LenaH röstar på Snurrfian

Röster

fio: 3
_bollen: 2
Niyama: 1
Snurrfian 1

Nu känner jag att jag vacklar lite om fio faktiskt. Jag tycker att hon är skum, men samtidigt hänger jag kanske upp mig en del på hur hon använder orden. "Skapa drev" är i min värld ganska starkt och något som jag reagerat på igår (fast mer på att peka ut Jfrelins teori som "sämre"). Men nu använder fio det igen - hon kanske inte riktigt menar vad jag avser med det begreppet?

DL 2
17:34 Habina röstar på fio
20:05 cirkus röstar på bollen__
20:22 Myrten röstar på fio
21:07 Jfrelin röstar på Niyama
21:07 Mirtai röstar på bollen__

fio 3
bollen__ 2
Niyama 1

Ok. Fio röstar på matmissbrukaren för hennes totala feltänkt angående cirkus igår och hon har inte varit inne och förklarat sig efter det.

Röstlista DL2

17.34 Habina röstar på fio
20.05 cirkus röstar på _bollen
20.22 Myrten röstar på fio
21.07 Jfrelin röstar på Niyama
21.07 Mirtai röstar på _bollen
21:37 LenaH röstar på Snurrfian
21:41 Fio röstar på matmissbrukaren

Röster

fio: 3
_bollen: 2
Niyama: 1
Snurrfian 1
Matmissbrukaren: 1

Jag blir lite nojjig när det rasslar in röster på fio. Samtidigt tycker jag att både myrten och klara har resonerat vettigt. Myrten är verkligen på hugget och jag tycker att hon för leken framåt. Klara vill jag ju ha lite mer åt goda sidan pga att hon satte spiken i kistan för ulven Ferrari.

Tycker @Myrten är skitskum, verkar inte vilja dela med sig av teorier överhuvudtaget trots att @Myrten efterfrågat sådana. Och spelar lite "aggressivt". Men jag har för mig att hon brukar spela så? Jag vet inte, tvekar lite.

Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Fios röst nu är ju skum. Att MM inte varit inne kan ju inte vara ulvigt exempelvis. Samtidigt tror jag att fio bara lagt rösten för att kunna ändra i syfte att rädda sig själv.

Jag reagerar på Jfrelins röst på Niyama. Jag reagerar på Niyama själv - för att hon tycks vara god. Sådant är skumt när det gäller Niyama!:rofl: Och nu reagerar jag på Lenas röst på Snurrfian. Har ju funderat över Lenas agerande runt DL igår hela dagen och släppt det tillfälligt, men jag undrar jag. Sedan är cirkus skum vilket jag nyss diskuterat med Klara och så är... någon mer som jag just glömde vem jag tänkte på skum!:arghh:

Tycker @Myrten är skitskum, verkar inte vilja dela med sig av teorier överhuvudtaget trots att @Myrten efterfrågat sådana. Och spelar lite "aggressivt". Men jag har för mig att hon brukar spela så? Jag vet inte, tvekar lite.
Vad? Är JAG skum som inte vill dela med mig av teorier jag själv efterfrågat? Ett "Myrten" för mycket där tror jag!:laugh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 10 middagar
  • Tjockistråden 4
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka