ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Ok. Nu har jag kommit dit och nä? Som jag ser det ser det likadant ut? Den meningen som du hävdar var borta är ju den meningen jag la till så nu fattar jag ingenting?
Det är ju hur märkligt som helst! Men jag släpper att det var skumt att du tog bort meningen. Dock tycker jag att den är skum. Men beträffande meningens vara eller inte vara fattar jag zip, nada, niente!

Det är ju hur märkligt som helst! Men jag släpper att det var skumt att du tog bort meningen. Dock tycker jag att den är skum. Men beträffande meningens vara eller inte vara fattar jag zip, nada, niente!

Men jag tog ju inte bort den? Jag la till den?

Kan någon annan vara god att kolla mitt inlägg nr 282 och jämföra med Myrtens citat i nr 284 och se om det ser olika ut?

@Myrten Självklar kan onda försvara sig och det gör de ofta men känns lite som om det är så tidigt att gå in i försvarsställning för att man fått 2 röster på sig och alla i princip är kvar att rösta. Jag är iallafall inte van vid att man spelar så. Där med inte sagt att Fio är stengod. Man kan ju inte lita på någon liksom :p

Vad? Jag måste ha missförstått något!:confused: Är det så man ska tänka?!:idea::rofl:

Din röst på Niyama sticker ut lite. Jag litar ju aldrig själv på Niyama utan förväntar mig att hon kan visa sig vara ond eller god utan att det märks i spelet. Nu tycker jag inte jag har märkt något speciellt. Och undrar därför om du sett något jag inte sett eller om du vill få andra att tro det.

Kan någon annan vara god att kolla mitt inlägg nr 282 och jämföra med Myrtens citat i nr 284 och se om det ser olika ut?
Det vore intressant. Alltså, jag är helt öppen för att jag har fel men det är bara så underligt! Fattar absolut inget.

Jag funderar på om du är det.

va? det var det fräckaste. För att jag har en tanke om att du möjligen kan vara god? För att du ändrade röst till en ulv; om de andra är goda och du är ulv så har du ju gjort det snyggaste alibit. har hänt förut. jag tar tillbaka allt som jag trott om dig. Nä du måste ju vara ond förstås.
Är det jag eller du som är full?

Vad gör jag här? Jag lyder genast Myrten och DRICKER VIN istället

Nu ska jag inte spamma tråden mer - kanske - LOVA att inte tagga eller citera mig nu, för då ger jag mig in här igen...

Eftersom rollerna är ombytta den här gången. När jag var ond och lurade dig (som var god)gjorde jag det genom att hitta något jag tyckte kunde godförklara dig. Nu gör du likadant. :o
Fast cirkus är ju inte ensam om att dra slutsatsen att du är troligt icke-ond, beroende på din röst igår. Minns inte exakt just nu, men jag skrev om det i ett teoriinlägg (det där jag kommenterade rösterna) och när jag sen läste igenom konstaterade jag att i alla fall ett par spelare (tror det var @Habina och @LenaH ) dragit samma slutsats.

Alltså... nu är ditt inlägg 282 tillbaka i vad jag uppfattade som originalversionen!:confused::crazy::crazy::crazy: Dvs det som du säger är den versionen som var efter att du lagt till!

Jag fattar inget! Men på något sätt måste det ju ha med uppdatering att göra ELLER att jag använt två olika fönster utan att fatta det. Helt obegripligt!

Jag tycker helt ärligt det är svårt att få nått grepp om deltagarna såhär tidigt...känns som hälften inte ens varit inne och skrivit.

Rent spontant så känner jag att jag vill rösta på Myrten för det drev hon försöker skapa men jag tror inte en ulv hade utmärkt sig så, så därför tror jag trots allt att Myrten är åt det goda hållet. Liksom Klara som kunde valt någon annan att rösta på igår om hon varit ond men hon satte spiken i kistan på en ulv.

I går röstade jag på cirkus på ett halmstrå och den misstanken har jag släppt. Om det ens kan kallas misstanke.
Habina gillar ju alltid att rösta på mig både som god och ond så det säger inte så mkt.

Ska kolla lite till....

Fast cirkus är ju inte ensam om att dra slutsatsen att du är troligt icke-ond, beroende på din röst igår. Minns inte exakt just nu, men jag skrev om det i ett teoriinlägg (det där jag kommenterade rösterna) och när jag sen läste igenom konstaterade jag att i alla fall ett par spelare (tror det var @Habina och @LenaH ) dragit samma slutsats.
Jodå. Jag har sett det också. Bara att just i fallet cirkus vet jag att hon minns den leken när jag lurade henne brutalt.

Jag säger inte att jag tror att cirkus är ond. Bara att jag inte ska låta mig luras av det hon skriver. Det skulle inte förvåna mig om hon vände min egen taktik mot mig så att säga.

Jag tycker helt ärligt det är svårt att få nått grepp om deltagarna såhär tidigt...känns som hälften inte ens varit inne och skrivit.

Rent spontant så känner jag att jag vill rösta på Myrten för det drev hon försöker skapa men jag tror inte en ulv hade utmärkt sig så, så därför tror jag trots allt att Myrten är åt det goda hållet. Liksom Klara som kunde valt någon annan att rösta på igår om hon varit ond men hon satte spiken i kistan på en ulv.

I går röstade jag på cirkus på ett halmstrå och den misstanken har jag släppt. Om det ens kan kallas misstanke.
Habina gillar ju alltid att rösta på mig både som god och ond så det säger inte så mkt.

Ska kolla lite till....

Men jag försöker inte skapa något drev! Jag röstar på dig för att jag misstänker dig! Det är väl inte så att jag uppmanat andra att rösta på dig?

@Habina hur många ggr har du inte röstat på mig för att sedan... Ooh nej var du god! Mmm precis så är det denna gången med! Men rösta på du för all del... Är du ond så förstår jag såklart din röst!

Ledsen fio, men jag måste ju rösta på den jag tycker är skummast. Förklara istället för mig vem som är mer skum och varför, så kanske jag tänker om.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka