Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Så bra skrivet!:love: Jag sitter i den situationen att jag står vid ett vägskäl ungefär. Jag måste välja vad jag ska göra, vad jag vill bli, osv osv.. Eller ja måste och måste.. På sidan om det är det en flytt, som förhoppningsvis underlättar och förenklar en hel del, men ibland kommer den här paniken att jag måste veta allt nu, jag måste göra ditten och datten annars är jag misslyckad.
Jag sätter sån press att jag inte vet i vilken ände jag ska börja liksom! Jag blir ibland överväldigad...
Men det tar sig nog:) Jag måste följa mitt hjärta lite mer kanske:) Vissa dagar är jag också mer relaxt och ser lite positivare/enklare på allt:)

Tuffa beslut kan verkligen vara jobbiga, även om det är som du skriver att man egentligen inte "måste" så hänger det ju oundvikligen över en.. Hoppas att du tar rätt väg, för dig.

Känner som sagt igen mig en hel del, just detta att jag gärna vill veta saker och ting i förväg, vill helst ha vissa planer planerade och klara. Men i vissa fall så går det ju inte. Som i mitt egna fall så trodde jag att jag hade en väg klar för mig, men jag ändrade den. Kände att det som jag hade tänkt först inte alls passade mig. Tack och lov så lyssnade jag på mig själv och bytte då inriktning (i mitt fall så ändrade jag planen avseende mina studier).

När jag tidigare läste och kände att "detta känns inte riktigt rätt" så blev ju även så att jag inte trivdes, var osäker på om detta var det jag ville osv, vilket säkerligen i sin tur resulterade i mina resultat osv osv.. Så följ ditt hjärta/känslor för vad du vill göra så ska du nog se att det löser sig. :) Om man ska göra något så är det bättre att göra något man verkligen vill, än att satsa halvhjärtat på något man ej kommer att trivas 100 % med, det sliter mer i längden.

Hoppas som sagt att du kommer fram till vad som passar dig bäst och att du får lite harmoni i dig själv och dina tankar :)

Fick kallelse till tingsrätten idag. Sista torsdagen i maj.. hua

Håller med whwycd, skönt att det rör på sig.

*Styrkekramar*
a042.gif

Tack :) jo visst är det skönt, men trakasserierna ökar ju iom detta, särskilt mot min dotter

Tack :) jo visst är det skönt, men trakasserierna ökar ju iom detta, särskilt mot min dotter

Trist att din dotter blir utsatt för trakasserier :rage: Jävla människor! :banghead: Ett bra sätt att göra att någon inte vill träffa en i slutändan, bra planerat det där..

Haha så gör jag med! :D

VV:
Nu är det dags igen...

Den baddräktstid nu kommer,
när magen är för stor.
Då valkar bara sväller,
och celluliter gror.
Generande behåring,
lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden verkar boring,
vi stannar inomhus.

De krav som sommar´n ställer,
förstör vår ledighet.
Vi sitter där å gnäller,
fy fan vad jag e fet.
Fast vem vill motionera,
när man kan sitta still.

Nej låt oss revoltera,
vi tar en kaka till

:D

Sonic, jo jag "måste" söka nya jobb under senare delen av året. Men om jag skulle få ett av de jag sökt nu hoppas jag de kan godta att jag vill börja i slutet på aug/september så att jag inte ställer till det så mycket för mina kolleger nu under sommaren.

Det känns som jag sviker dem genom att byta jobb. Men man kan ju inte gå och må småkasst bara för att inte svika kollegorna.

VV
Idag kändes det som allt hände på jobbet på en och samma gång, plus hungrig plus sömnbrist=huvudvärk, illamående och "dåligt humör".

VV

Skulle vara någon hjälpsam förut idag och googlade bilder på "slempropp". Höll på att få upp hela lunchen.

Det var mer än jag klarade :yuck:

Slem och ögonklet... :eek: Hade bara glömt att jag e lite känslig i dom lägena O_o

*kl

Puh vilken dag, har resonerat och tagit en massa beslut och om 20min går inga fler bussar i en Uppsalas stadsdelar. Folk får ta sina ungar i öronen och se till att sköter sig, annars blir det att promenera på kvällstid... :mad:

Vv: drömmer om att kunna ha hästarna hemma så jag slipper allt va inhyrning av häst är och snåla trångsynta egoistiska bönder :rage::banghead::yuck::devil:

Mitt liv är banne mig värre än en dokusåpa.. Jobbar imorrn, sen ska jag sjukskriva mig resten av månaden. Uppsagd tom den sista så...på grund av mitt mående.

*kl

Puh vilken dag, har resonerat och tagit en massa beslut och om 20min går inga fler bussar i en Uppsalas stadsdelar. Folk får ta sina ungar i öronen och se till att sköter sig, annars blir det att promenera på kvällstid... :mad:

Undrar vilken stadsdel det är... :angel: iofs, på slutet när jag bodde i U-a började det bli två att välja på...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 111
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 410
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 990
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
57 58 59
Svar
1 177
· Visningar
61 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • 10 middagar
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka