Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så bra skrivet! Jag sitter i den situationen att jag står vid ett vägskäl ungefär. Jag måste välja vad jag ska göra, vad jag vill bli, osv osv.. Eller ja måste och måste.. På sidan om det är det en flytt, som förhoppningsvis underlättar och förenklar en hel del, men ibland kommer den här paniken att jag måste veta allt nu, jag måste göra ditten och datten annars är jag misslyckad.
Jag sätter sån press att jag inte vet i vilken ände jag ska börja liksom! Jag blir ibland överväldigad...
Men det tar sig nog Jag måste följa mitt hjärta lite mer kanske Vissa dagar är jag också mer relaxt och ser lite positivare/enklare på allt
Fick kallelse till tingsrätten idag. Sista torsdagen i maj.. hua
Men vad hade bilderna med muggarna att göra?
kl
VV: Det är sol ute!
Tack jo visst är det skönt, men trakasserierna ökar ju iom detta, särskilt mot min dotter
Ja, men varför hon skickar den typen av bilder förstår jag ändå inte
*kl
Puh vilken dag, har resonerat och tagit en massa beslut och om 20min går inga fler bussar i en Uppsalas stadsdelar. Folk får ta sina ungar i öronen och se till att sköter sig, annars blir det att promenera på kvällstid...
Undrar vilken stadsdel det är... iofs, på slutet när jag bodde i U-a började det bli två att välja på...