Jag har aldrig behövt byta tidigare på någon bil. Känns tidigt. Bilen är relativt ny.Du får fråga dem hur de gör så att du vet till nästa gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig behövt byta tidigare på någon bil. Känns tidigt. Bilen är relativt ny.Du får fråga dem hur de gör så att du vet till nästa gång.
Jag har aldrig behövt byta tidigare på någon bil. Känns tidigt. Bilen är relativt ny.
Aha, bra att veta. Då behöver jag inte känna mig så upprörd över ett dåligt batteri.Min behöver bytas ca 1 gång/år. Gamla bilen behövde jag aldrig byta. Så det är nog olika från bil till bil.
Samma med min. Har bytt två gånger på 3 år.Min behöver bytas ca 1 gång/år. Gamla bilen behövde jag aldrig byta. Så det är nog olika från bil till bil.
Det batteriet jag har i min bilnyckel kostar 30 kronor om det köps på en dyr affär. Så det är inte någon hög kostnad. Har du provat och kolla om det finns film på youtube om hur batteriet ska bytas i nyckeln? Tänkte om du kunde få lite tips.Aha, bra att veta. Då behöver jag inte känna mig så upprörd över ett dåligt batteri.
Wow!! Tusen tack!! Det fanns en video på Youtube. Jippie!Det batteriet jag har i min bilnyckel kostar 30 kronor om det köps på en dyr affär. Så det är inte någon hög kostnad. Har du provat och kolla om det finns film på youtube om hur batteriet ska bytas i nyckeln? Tänkte om du kunde få lite tips.
Tänkte precis tipsa om youtubeWow!! Tusen tack!! Det fanns en video på Youtube. Jippie!
@alazzi Tänkte just tipsa om youtube, där hittade jag hur man skulle byta på min. Man skulle bända upp den på ett sätt och ställe som jag annars inte hade vågat självDet batteriet jag har i min bilnyckel kostar 30 kronor om det köps på en dyr affär. Så det är inte någon hög kostnad. Har du provat och kolla om det finns film på youtube om hur batteriet ska bytas i nyckeln? Tänkte om du kunde få lite tips.
Äh, ibland ser man inte skogen för alla träd.Wow!! Tusen tack!! Det fanns en video på Youtube. Jippie!
Känner mig lite korkad som inte ens tänkte på det. Tummen mitt i handen, typ.
Det var en youtube-film som kom upp när jag googlade med.Wow!! Tusen tack!! Det fanns en video på Youtube. Jippie!
Känner mig lite korkad som inte ens tänkte på det. Tummen mitt i handen, typ.
Youtube är guldjag hade aldrig vågat prova utan filmen.@alazzi Tänkte just tipsa om youtube, där hittade jag hur man skulle byta på min. Man skulle bända upp den på ett sätt och ställe som jag annars inte hade vågat själv
Fick besked om att ytterligare nedskärningar kommer göras på sonens skola vilket innebär att 4 klasser ska bli 3 i hans årskurs…
Nä detta är skandal. Efter sommarlovet så försvann sonens fritids, och sen nu detta… och rektorn skrev nåt i stil med ”det är bra att barnen tränas på förändringar”, jävla floskler är vad det är. Usch så arg nu!Ja, för ännu större klasser är vad eleverna behöver!
Dinkelmjöl, siktat, funkar finfint till lussekatter och även pepparkakor.Fast majsmjöl, dinkelmjöl, grov råg och karvad bark passar nog sämre till lussekatterna.
Batteribyte går inte att göra på alla nycklar. Man får skaffa en ny klump för x tusenDu får fråga dem hur de gör så att du vet till nästa gång.
Nä detta är skandal. Efter sommarlovet så försvann sonens fritids, och sen nu detta… och rektorn skrev nåt i stil med ”det är bra att barnen tränas på förändringar”, jävla floskler är vad det är. Usch så arg nu!
Och jag har inte bytt någon gång på drygt 3 årSamma med min. Har bytt två gånger på 3 år.
Vilka bilmärken använder "engångsnycklar"?Batteribyte går inte att göra på alla nycklar. Man får skaffa en ny klump för x tusen