Varför har jag en känsla av att bullar på karvad bark skulle hamna ganska högt upp på listan med fika som folk inte tycker omFast majsmjöl, dinkelmjöl, grov råg och karvad bark passar nog sämre till lussekatterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför har jag en känsla av att bullar på karvad bark skulle hamna ganska högt upp på listan med fika som folk inte tycker omFast majsmjöl, dinkelmjöl, grov råg och karvad bark passar nog sämre till lussekatterna.
Åsså lite pinsamt att inse att nån slagit på det aktivt hemma.Jag stör mig tokig på nya AI-rösterna på SVTs Aktuellt och Agenda. Omöjligt att titta på.
Beror på hur mycket grädde mandelmassa vaniljkräm glass smörkräm choklad och socker som ingårVarför har jag en känsla av att bullar på karvad bark skulle hamna ganska högt upp på listan med fika som folk inte tycker om
Det där låter som bär en vän bakar eller lagar mat, ganska ofta tar något slut så att hen får använda ganska fantasifulla surrogat. Ibland blir det överraskande gott, ibland blir det... intressant...Nu har jag även använt potatismjöl för att rulla lussekatterna eftersom dinkelmjölet tog slut! Mycket oklart var det hela kommer sluta!
Men ... Jag hade inte vetemjöl så jag tog dinkelmjöl.
Bilen varnar för att batteriet till nyckeln är dåligt. Har ingen lust att åka till verkstan men jag måste ju åtgärda detta. Vill inte. Ska ändå snart till verkstan för att skifta däck men jag vågar nog inte vänta tills dess med att byta batteri.
Är det inte bara att byta det själv?Bilen varnar för att batteriet till nyckeln är dåligt. Har ingen lust att åka till verkstan men jag måste ju åtgärda detta. Vill inte. Ska ändå snart till verkstan för att skifta däck men jag vågar nog inte vänta tills dess med att byta batteri.
Ingen aning. Det verkar inte gå att öppna själv.Kan du inte byta själv? Det kan jag göra med min bilnyckeln.
Hittar inte hur man öppnar i så fallÄr det inte bara att byta det själv?
Ingen aning. Det verkar inte gå att öppna själv.
Det är limmat. Finns ingen glipa.På min så får man gå in med en liten kniv och bända bort bakstycket. Där under sitter batteriet. Det finns ingen knapp för att få loss bakstycket.
Det är limmat. Finns ingen glipa.
Gör jag det går larmet. Däremot googlade jag och hittade hur jag öppnar min nyckel för att byta batteri när det la av en dag.Man kan tydligen öppna utan batteri om det är nöd
Verkstan har väl något specialverktyg? Eller så byts hela klumpen?Det måste finnas nåt. Verkar mycket konstigt om de limmat ihop hela grejen. Hur ska då verkstan kunna byta?
Verkstan har väl något specialverktyg? Eller så byts hela klumpen?