Skurupbygden!

Sv: Skurupbygden!

LitenIsa skrev:
Det har jag oxå hört. Att underlaget i banhoppningen var värdelöst. Har en bekant som gick omkull dä förra året. Hoppas de lärt sig något tills iår då.:idea:

Så är det på en del ställen , det är bara att vänja sig och rida i balans så slipper man gå omkull, kan man hoppa upp och ner i terrängen i full fart över kullar och annat varför går inte det i hoppningen utan att folk skall drutta omkull :confused:

Narcissa skrev:
Ändrade planer! Jag ska dit iaf. Hästarna kommer hem på fredag så jag ska rida där! Hoppas nu bara jag kan kvala till lätt där.
Sen blir det vinslöv och torns.:)

Ha ha har du inte lyckats kvala än , har inte du hållt på med det i flera år nu :angel: :devil: ;)

Jajaja.....vattenskräcken du vet.

Jag kom inte heller med.

Edit!
Ringde precis och fick en plats...jippy!!

Senast ändrad:

Ja!! Ska du också dit! Vad roligt...
Men det blir 90 för mig där också. Måste träna mer på nerhopp i vatten innan...
Du ska rida lätt va?

Narcissa skrev:
Ja!! Ska du också dit! Vad roligt...
Men det blir 90 för mig där också. Måste träna mer på nerhopp i vatten innan...
Du ska rida lätt va?

Ja och sedan debutant i Styringe och debutant i plönninge och sedan rider jag övedskloster om det går problemfritt, måste komma igång igen och det är allt som finns , sedan måste jag träna på lite större innan bara men jag har visst hopp om att hennes gravskräck är löst, det verkar nämligen så hittills iallafall :crazy: Hille är tillbaks vid det laget oxå och skall gå den ** där :)

Men på plönningens sida länkar de till styringes debutant. Fattar inget. Har plönninge en egen 90-klass eller?

Men det är 2 olika proppar och olika helger dvs efter varandra , du får gå in på förbundet

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
45
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
96
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
159
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka