Skurupbygden!

Sv: Skurupbygden!

En debutant kan alla gå, dressyrpollar också :D ut o träna!

F.ö. ska vi dit med 2 st storhär som går Lätt också!

jasså? då kanske man skulle kunna testa någon gång i framtiden!?
vi hade ju verkligen stuckit ut från mängden :D
Hur högt är det på deb. klasserna igentligen??

Är det en friser du har?? Det fanns en jättefin friser/fullblodskorsning som hette Hoska som gick höga klasser i fälttävlan. Kommer inte riktigt ihåg för vilket land den tävlade dock.

Men den såg ut som en friser fast lite mindre

*kl*

Blir inget Skurup för mig. Hugo har varit halt och fått behandling i ett framben. Trodde jag skulle kunna börja rida idag så han var redo till nästa helg. Men han ser inte riktigt 150% fräsch ut så han får ett par dagars vila till och då hinner jag dessvärre inte få igång honom till skurups tävlingar:( .

Alla ni andra som ska dit, jag önskar er lycka till och så samlar jag och Pållen nya krafter inför Vinslöv den 6 Augusti.:idea: :banana:

ajdå, era stackare. jag håller tummarna för att det är en rel. lätt hoppning, har tappat bort min avståndsbedömning nämligen... känns inte jättekul direkt :p

Ändrade planer! Jag ska dit iaf. Hästarna kommer hem på fredag så jag ska rida där! Hoppas nu bara jag kan kvala till lätt där.
Sen blir det vinslöv och torns.:)

sen kom jag på att trådskaparen ville se bilder också :idea:

72c44b44.jpg

PICT5210.jpg

PICT5206.jpg

PICT5198.jpg

PICT5268.jpg

PICT5267.jpg

PICT5242.jpg

PICT5241.jpg

Senast ändrad:

Ahhhhh, tack så mkt!! :bow:

Och trevliga hästar med!

Ska klappa honom från er. Han är redan mycket bättre, är bara tiden som inte räcker till fram till tävlingen.

Funderar på att åka till udden och va med och skutta lite på träningshoppningen istället så vi får göra något roligt iallafall.:D

Tyvärr är det så ibland, men man vill ju hellre ta bort en tävling så hästen håller längre än att äventyra något. Åk du och skutta lite på Udden, det tycker jag.

Nu är starlistorna uppe såg jag:)
Verkar proppfullt i hästklasserna

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
45
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
96
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
159
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka