Finns inte mycket gran i mina trakterDu känner ingen med lite skog (ett träd eller två räcker iofs) du kan få från? Det kostar ju hundralappar att köpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns inte mycket gran i mina trakterDu känner ingen med lite skog (ett träd eller två räcker iofs) du kan få från? Det kostar ju hundralappar att köpa.
Skicka ett pm med adress, så kan jag knipsa några kvistar från lämplig gran på gården och skicka via postmord.Tänkte dekorera adventsljusstaken med granris men var köper man litegrann? Är ju inte mycket som behövs direkt
Kom på att jag tidigare har gjort cheesecake med vit choklad och pepparkakor i botten. Kanske blir en sån om jag inte kommer på mer.Nästa helg ska jag ha två gäng som ska komma på fika. Ett på lördag och på söndag. Jag ska baka pepparkakor tänkte jag med köpt deg. Har hittat så roliga formar med djurtema.
Men förutom det- vad bakar man för lätta juliga saker dvs inte för många ingredienser och inte för lång tid?
Kommer inte ha all tid i världen i veckan men är kul att inte bara köpa fika.
Mjuk pepparkakaNästa helg ska jag ha två gäng som ska komma på fika. Ett på lördag och på söndag. Jag ska baka pepparkakor tänkte jag med köpt deg. Har hittat så roliga formar med djurtema.
Men förutom det- vad bakar man för lätta juliga saker dvs inte för många ingredienser och inte för lång tid?
Nästa helg ska jag ha två gäng som ska komma på fika. Ett på lördag och på söndag. Jag ska baka pepparkakor tänkte jag med köpt deg. Har hittat så roliga formar med djurtema.
Nästa helg ska jag ha två gäng som ska komma på fika. Ett på lördag och på söndag. Jag ska baka pepparkakor tänkte jag med köpt deg. Har hittat så roliga formar med djurtema.
Hur mkt av varje. Låter galet gottSaffransfudge. Kondenserad mjölk, vit choklad och saffran. Blanda och smält ihop till en smet. Häll ut i en form så det blir lagom tjockt. Låt stelna och skär sen i bitar.
Mjuk pepparkaka är gott och går snabbt att röra ihop!
Hur mkt av varje. Låter galet gott
Ett par år har vi haft det. Är jag som brukar gå lite bananasHade vi inte en julgodistråd ett år? Eller är det jag som drömt?