Grattis 2010!

Sv: Grattis 2010!

Nu måste jag gratta min egna Zandokan Boko för hans andraplats på Åby igår....från ett 5:e inner raketspurtade han över upploppet...ledaren/vinnaren gick 11,5 sista 500......undrar hur fort Z gick...sänkte ytterligare rekordet från 15,1 till 14,3 am och då med full fart över mållinjen...Han var verkligen helt fantastisk och har varit det de två sista starterna innan också även om det inte blivit resultat bland de tre...:bow: :bow: :bow:

*Min lilla tjocka häst *:love:

Grattis!

(och det är alltid kul med dem som hittar en extra växel och sträcker på sig. Hjärta trumfar allt :bow:)

Jamen såklart ska du ha megagrattis till den andraplatsen...jag såg aldrig V7:an igår så grattiset blir en dag försenat :bump: :bump:

Alsklings grabben kom tva ikvall.
Spurtade urfint och missade vinsten med tva steg.
Drog tyvarr spar 10 till finalen men vi kampar vidare!

Grattis till "våran" gammelflicka som spurtade som en demon på Axvalla och grejade 3:e platsen!! Hon är vid 9 års ålder bättre än någonsin, stormtrivs med livet och älskar att tävla. Sänkte rekordet förra starten och gjorde en toppinsats ikväll. Hurra för våra flickor som kämpar allt vad dom kan!
Ännu en gång är det så himla roligt med travf :bump::bump::bump:

Den gamla flickan heter: Aquarelle Elegance! Och den näst "gamlaste" heter Bouquet Lady! Gammal är äldst som dom säger. Båda är härliga tävlingshästar som lever som hästar och tävlar som tornados!

Alskade bus grabben kom trea i Goodtimes finalen igar kvall.
Spar 10 och vart anda bara slagen med en halv langd.
Han hade snabbast lq med fyra femtedelar. Lite langre upplopp och han hade kommit ikapp!

Vi har nu tre travare i stallet.
Stoet vann pa 1.11.1 som tre aring.
Den har killen har travat 10 tid.
Den sista ar tva och sen men har visat fin potential.
Ratt hyfsat for ett litet stall och max inkops summa under 80 000 kronor!

Åh grattis!

Och vad bra att du meddelar, det är ju lite svårt för oss att hålla koll på dig! :idea:

Jag ar sa himla stolt over honom att det ar svart att inte skryta.
Verkar som att jag maste klaga pa dem lite oftare da hela ganget "shaped up" efter gnalleriet haromveckan...
Knallar omkring med ett stort fan flin och kommer sa forbli ett bra tag framover kanner jag!

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 163
Senast: gullviva
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 179
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 160
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 490
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka