Grattis 2010!

Sv: Grattis 2010!

Grattis Mehl till Sonett Mobacs andraplats på Romme igår :banana:

Måste slå ett slag för Zandokan som sänkte rekordet med en hel sekund trots dödens och storm på åby...han blev 4:a och jag är helnöjd :)

Och jag hänger på!!!!

Grattis Nebraska och Karma!!!! :banana::banana::banana:
(jag börjar så sakta lära mig namnbytet!)

Jag grattar också Lin..:p...nej Nebraska till Karmas andraplats :banana:

Nyss hemkommen efter en underbar eftermiddag på ÖrebroTravet.
Stort Grattis till Indyhope som var trea och femma i samma lopp med Quincy Jones och Global Indemnity. Pluspoäng till Indys dotter som var travets finaste ansiktmålade unge i afton! :laugh:

Tack!! :bow: :bow: :bow:
Indyhope är nöjd med båda hästarna (framför allt kraken som inte startat sedan juli och fick ett liiite jobbigare lopp än jag hade tänkt mig... :p).

Och dottern var mäkta stolt över sin ansiktsmålning. :love:
DSC00998-1-1.jpg

Knapplån

Är jag helt ute och cyklar - eller borde Humelibumlan gratuleras till Right Overs fina insats på Valla i går. Från bricka 15 räckte det till en tredje plats.

Hon gick ur hästen för nåt år sen.

Men vi kan gratta NAFFA för uppfödningstvåan Jodyvin i samma lopp! :idea:

Det hänger jag jättegärna med på för när vi snackade igenom omgången var det Jodyvin, Right Over och Annicka som vi absolut skulle spela nästa gång (utom Bart Sjöhammar, Noras Bean och Prada Pellin dårå). Det var en bra omgång med fina prestationer, och i de sammanhangen betyder det något att sticka ut.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 163
Senast: gullviva
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 179
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 161
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 490
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka