Grattis 2010!

ghost

Trådstartare
Nytt År - Ny tråd för gratulationer utanför högsta pallplats!!!

Och den första går inte av för hackor!

Grattis Via till Livi Champagnes andraplats på V75!!!!

Sv: Grattis 2010!

Grattis via till andraplatsen och Nebraska till dagens tredjeplats.

Grattis Nebraska!
Mauthoria: Nej, vi föder upp Alfa-hästar.
Livi Champagne är dock född här, vi köpte hennes mamma dräktig. Så mammans förra ägare står som uppfödare till Livi Champagne. Det är "samma" som Global-hästarna, fast barnen i huset som står för Livi (= Lisa och Viktor).

Grattis Nebraska!
Mauthoria: Nej, vi föder upp Alfa-hästar.
Livi Champagne är dock född här, vi köpte hennes mamma dräktig. Så mammans förra ägare står som uppfödare till Livi Champagne. Det är "samma" som Global-hästarna, fast barnen i huset som står för Livi (= Lisa och Viktor).

Okej då förstår jag :)

Och Mehl avslutade? Buke-kvällen på Gävle med en hedrande tredjeplats till Sonett Mobac!!!! Grattis till er.... :bump::bump::bump:

Stall Zaritas fyraåring Zarita Loh kom 4 på Åby en nos ifrån andraplatsen, min uppfödning även om den inte är det till namnet, superkul efter allt slit. Hon är ju 173 hög och det är fantastiskt att Marie lyckas hålla henne så fräsch o fin, även om hon har bra gener!!

kl

Grattis via!
Livi Champagne spurtar strålande och kniper tredjeplatsen i gårdagens lärlingslopp, V75-5, på Mantorp. :bow:

Jaaaa, grattis igen... :idea::bump:

(Jag är lite dålig med både Buke och hänga med i travhändelser nu när jag har fullt upp)

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 163
Senast: gullviva
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 179
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 161
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 490
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka