Dagens nagellack!

Mina ravenagelack har torkat. Någon som kan rekommendera ett chokrosa, snabbtorkande nagelack. Gärna lite mindre förpackning men inget krav.

CA295BBC-75A7-4381-9018-F20ECBF30E02.webp

Ett billigt från dollar store

Nu börjar polygelnageln att släppa. Måste vara rekord tror jag! Men alla akrylnaglar sitter än så länge och jag är så jäkla glad att äntligen få ha fina naglar utan att de lossnar var och varannan dag :banana: Gnagandet har också minskat en del eftersom akrylen är så hård att jag inte får loss något

Visa bifogad fil 101118
Ett till billigt ett från dollar store! De är förvånansvärt bra för att kosta 10 spänn! Är det någon mer som kör med dessa tiokronors lack från DS? 😂
Jag har några från dollarstore och massor av andra för 10kr och har inte mycket att klaga på. Mina dyra color club är de som håller allra sämst. Nu blir det dock oftast gellack för jag tycker bäst om de färgerna för tillfället

Jag har några från dollarstore och massor av andra för 10kr och har inte mycket att klaga på. Mina dyra color club är de som håller allra sämst. Nu blir det dock oftast gellack för jag tycker bäst om de färgerna för tillfället
Tycker du har så fina färger på dina naglar! Är det själva poly gelen eller lägger du ett ”vanligt” lack utanpå? Förlåt för min okunskap ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter...
2
Svar
24
· Visningar
777
Senast: MML
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 262
Senast: Badger
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
921
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka