Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ej sadel så det måste ni ha själva.
Typ enda infon förutom stam är alltså att den har ett "skönhetsfel"?Detta vackra arabsto säljes som avelsto ej riden.Efter stoet
sabine och fader helegyptiska Osiris. Har en gammal rivskada på ett bakben ett skönhetsfel.Vid intresse kontakta mig för mera information. Pris diskuterbart.,
Eller när man ska sälja en sadel så ber köparen om bild på sadeln där den ligger på hästen som har haft den? Jaha? Fast jag säljer sadeln för att den inte passar ju Men jodå, de vill ändå både veta vilken ras det är på hästen och ha kort när den ligger på hästen även fast den inte passar. Varför har jag aldrig fått reda på eller lyckats klura ut.
Visserligen inte annons men när jag letade sadel till min häst för några år sedan så bad jag ett stort företag om hjälp att hitta en lämplig sadel. Jag skickade hennes mått och bilder på henne. Svaret jag fick var en fråga vad hon är för ras? Jag sa att det vet jag inte, hon är en okänd korsning. Då kunde de inte hjälpa mig
Sjukt nice att ha en häst som själv står för hovslagare, tandläkare och veterinär. De oförutsedda kostnaderna och månadskostnaden sjunker ju rätt kraftigt Kanske borde slå till?nriktning: Allround - Typ: Fullblod - Kön: Hingst - Födelseår: 2007
Namn: you Pris: 6 200 kr
Hon är väldigt söt och villig med en enastående arbetsmoral. Hon är lättsam, och är ganska mycket samma utanför fastigheten som På. Hon har massor av visa miles och bosätter sig i lätt till lador vid flerdagars visar. Hon själv-laddar, kommer och stå på släpet med hö i timmar. Bree är en mycket lätt djurhållare och badar, clips och står för hovslagare, tandläkare och veterinär. kontakta oss för mer information.
kanske dags att byta branch då
kl
Jag hoppas att annonsören till fullblodet som är "utbildad minst LD och har möjligheter att gå MSV med rätt ryttare" bara skrivit fel L-klass.
Jamen eller hur!! "Ligger bra på de flesta" "har legat på fullblod och nordis"