Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Hej! Jag var ute idag och hoppade vattenpöls-kombination på min sparvel (arab) och kom på att det skulle vara roligt att bara träna...
Svar
0
· Visningar
1 234
Senast: cahs
·
Trav Ni som tränar era travisar mest uppsuttet och mest på banan, hur lägger ni upp träningen under en normalvecka? Förutsättningen är...
2
Svar
26
· Visningar
3 026
Körning Jag söker en rockard till min shettis men vet inte vad jag ska leta efter för sort. Ska köra på grusvägar och kanske lite dressyr på...
Svar
6
· Visningar
1 944
Senast: Apollo
·
Övr. Grenar Hej! Någon som vet om det kommer anordnas någon mer utställningsclinic inriktning araber i vinter? Anordas en nere i Genarp imorgon...
Svar
1
· Visningar
1 149
Senast: Seabaz
·
M
Fälttävlan Läste igenom ändringarna av TR. Där står det: "Hästens utrustning Uthållighets- och hoppningsprovet: fårskinn/plysch eller annan...
2
Svar
22
· Visningar
4 393
Senast: OldQ
·
Trav Har precis idag köpt vår 3:e travmärr, en 6-åring e: Super Arnie ue:Linidy's Crown. Hon har själv sprungit in närmare 190 000 kr. Ska...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: Argona
·
Trav Jag köpte en häst får några månader sedan som är efter Copiad och jag tänkte höra om det finns någon mer som har erfarenhet av hans...
Svar
10
· Visningar
2 945
Senast: Kellie
·
Western Såg på en internet sida där det stod om ett sidepull med dubbelt rep över nosen: "OBS. Detta är ett träningsredskap. inget alternativt...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 669
Senast: sthu
·
Körning Har ett nordissto (kallblodstravare), som jag hade tänkt försöka köra. Hon är inkörd, har endast promenadskörts. Så är ej travtränad...
Svar
19
· Visningar
5 783
Senast: _L_
·
Islandshäst sökte men hittade ingen vettig tråd. men vart kan man se alla ställen som det kommer finnas unghästmönstering på i år? hur går det...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 436
Senast: Minni-Borg
·
Western Jag tänkte försöka hitta en lite lättare sadel men vill ha kvalitet, går det att få ihop tro :) Funderade på halvsyntet men den enda...
Svar
7
· Visningar
1 507
Senast: independent
·
Islandshäst Jag har köpt ett underbart litet islandssto som är 7 år. Hon reds in förrförra året och var med i en verksamhemt på Öland förra sommaren...
Svar
10
· Visningar
2 422
Senast: Alexander Nilson
·
Distans Malin Lindfors, f 1976, har i dagarna oväntat och hastigt avlidit i sviterna efter en operation. Malin var under början av millenniet...
Svar
9
· Visningar
3 716
Senast: hallqvist20
·
Fälttävlan Hörde något om en fälttävlanstjej som lastar som häst genom att rida på hästen i trailern. Låter som ett spännande sätt att lasta. Är...
Svar
4
· Visningar
1 691
Senast: Swat007
·
H
Western Howdy, alla westernryttare i skellefteå! Tänkte kolla om det finns något intresse för en gemensam snacktråd här på forumet.
Svar
16
· Visningar
1 752
Senast: Harmonica
·
Western Köpte att par tyglar av en i stallet som är så att de har dubbelt läder längst ut så att de blir väldigt tunga. Fick ett bra pris på...
Svar
10
· Visningar
1 883
Senast: Stillbee
·
H
Hoppning Jag är en tjej med viljan att en gång bli en riktigt duktig hoppryttare. Jag hoppar just nu på Msv nivå med ponny. För några månader...
Svar
5
· Visningar
2 122
Senast: Ramona
·
Western Någon som har dom? Är de något att ha? Tyvärr har jag märkt att jag inte klarar av tyngre tyglar längre (skröpplig kropp) så letar...
Svar
10
· Visningar
1 240
Senast: Fozzie
·
Islandshäst Vet inte om vi har någon sådan här tråd, isfll får någon gärna länka! Tänkte att vi kunde ha en samlad tråd för våra hästars ryggar...
Svar
15
· Visningar
2 746
Senast: qrumelur
·
Körning Hur gör ni för att få mer framåtbjudning i skritt? Är det bara `tjata`,berömma och fortsätta så tills det sitter? Jag har alltid tyckt...
Svar
7
· Visningar
2 030
Senast: Saah_pippi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka