Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Western Är det någon som vet något märke förutom pullman som designar sadlar med det här utseendet? Det jag är ute efter är att skirten (heter...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: ajdeloupe
·
Körning Hej Hur gör ni där ute när vägarna är hala o snöiga. Jag har en vagn av rockardtyp som säkert rullar fint på vägen men den har ingen...
Svar
14
· Visningar
2 226
Senast: Tacitus
·
Islandshäst Jag har letat lite här men inte riktigt hittat det jag söker så jag frågar :) Är erbjuden att köpa ett 13-årigt sto som är en...
Svar
5
· Visningar
3 434
Senast: Mósi
·
E
Dressyr idag provade jag att rida med kandar på min ponny och han gick så himmla fint men jag är åh andra sidan inte på den nivån att jag...
Svar
15
· Visningar
2 855
Senast: Cha9
·
Fälttävlan Jag funderar på att jobba utomlands ( eller möjligtvis i Sverige ) i sommar som hästskötare eller liknande åt fälttävlansryttare. Det...
Svar
2
· Visningar
1 293
Senast: tekphoto
·
G
Islandshäst Jo, jag har funderat på C-tränarutbildningen (Islandshäst) på Strömsholm men då ska man ha vissa behörigheter för att få söka in -...
Svar
4
· Visningar
1 811
Western En undran. Om d blir torra fläckar vid manken,även lite ruggigt i pälsen e den vid el trång?? Jag trodde att om d var torrt så e den...
Svar
3
· Visningar
1 268
Senast: maja_70
·
P
Dressyr Måste man ha tävlat i LB med ett visst resultat för att få tävla i LA och I LA med ett visst resultat för att få tävla i MSV C? Vad är...
Svar
4
· Visningar
1 492
Senast: fio
·
Körning När jag köpte min häst var han enligt föregående ägare körd av förrförra ägaren, vilket jag även fick bekräftat genom mailkontakt. Kände...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: agtatoon
·
Western Vad är dina mål för 2010? Träningsmål? Tävlingsmål? Andra mål? Saknar redan tråden "Inridningar 2009" och tänkte därför starta en ny...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
34 653
Senast: Elanor
·
Dressyr Hej, ska rida programridning om ett tag. Jag har aldrig gjort det innan och har därför ett par frågor jag skulle vilja ha svar på :)...
Svar
7
· Visningar
4 590
Western Dags att summera året som gått! Gick det som ni förväntat er, har ni uppnått era mål? Om inte, vad gick snett? Börjar...
2
Svar
20
· Visningar
2 064
Senast: Bismark
·
Islandshäst Lite frågor om någon kan svara. Har en vän på Island som har ett sto jag är lite intresserad av. Han vet namnen på far och mor, men är...
Svar
7
· Visningar
1 793
Senast: Hambo
·
Islandshäst ni som har en liten uppfödning, känner ni att det är lätt el svårt att sälja hästar? Att hitta seriösa köpare?
Svar
10
· Visningar
1 965
Senast: Rolle
·
Western Olyckan är dukig på att råka ut för just olyckor, senaste året har det varit samma visa: vi sätter igång, nåt händer, hon måste vila. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 253
Övr. Grenar En fågel har viskat i mitt öra angående en träningsanläggning som tydligen har både trav och galopphästar i träning... Anläggningen...
Svar
11
· Visningar
2 912
Senast: Bowman
·
Dressyr Kollade på en dressyrträning på youtube i morse och tränaren sade då att ryttaren skulle fram med skänklarna i travökningarna:confused...
2
Svar
20
· Visningar
3 735
Senast: kryddan
·
Körning Hej! Jag är rätt ny på detta forum och vet inte riktigt hur det fungerar. men jag lär mig :) Har läst att det finns en nålad tråd om...
Svar
12
· Visningar
1 610
Senast: EmmaL
·
E
Trav Någon som vet ungefär hur många utbildningslopp man rider på montélicenskursen? Det står inte på hemsidan. Det står bara att kursen...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: missdragon
·
Western Jag undrar om någon här kan berätta vad det kostar att ha hingst på semin och vad det är för regler som gäller runt det hela?
Svar
5
· Visningar
1 749
Senast: LaLu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka