Hej! Det är så att jag eventuellt ska skaffa min första egna häst och har en fråga om stallplats och tänkte fråga er om vad ni anser om detta stall och om stallhyran känns som något ni hade betalat.
Stallet ligger i västra götaland ca 1 mil utanför en liten kommun, ca 15 hästar. Kostnad 2100 kr.
Ingår:
Utsläpp, insläpp måndag-fredag
(på helgerna så går man efter ett schema, men stalltjänst kanske ett pass varannan helg)
Fri tillgång till hösilage
Fri tillgång till halm
Fordringar 4 ggr per dag
Litet ridhus finns på gården, ingår i hyran
Paddock, ingår i hyran
Väldigt fina ridvägar
Mocka, fixa höpåsar etc gör man själv varje dag.
Det tar mig ca 10 minuter att åka till detta stall, först tänkte jag att detta pris var ganska billigt men efter att ha läst runt lite så blev jag fundersam då många verkar ha så himlans billig stallhyra där samma som jag nämnde ingår. Därför tänkte jag kolla med er vad ni tycker.
Stallet ligger i västra götaland ca 1 mil utanför en liten kommun, ca 15 hästar. Kostnad 2100 kr.
Ingår:
Utsläpp, insläpp måndag-fredag
(på helgerna så går man efter ett schema, men stalltjänst kanske ett pass varannan helg)
Fri tillgång till hösilage
Fri tillgång till halm
Fordringar 4 ggr per dag
Litet ridhus finns på gården, ingår i hyran
Paddock, ingår i hyran
Väldigt fina ridvägar
Mocka, fixa höpåsar etc gör man själv varje dag.
Det tar mig ca 10 minuter att åka till detta stall, först tänkte jag att detta pris var ganska billigt men efter att ha läst runt lite så blev jag fundersam då många verkar ha så himlans billig stallhyra där samma som jag nämnde ingår. Därför tänkte jag kolla med er vad ni tycker.