westernutrustning i TURKOST! :D

J

__Jeanette

heej asså jag håller på att leta ihäl mig för tillfället, vet att jag har hittat en turkos pad någonstans men kan förjäves inte hitta den sidan igen, är det någon som kan tipsa om turkos utrustning?
har hittat prof. skydd att beställa, men vill ju ha en pad till också..

/ turkosälskande jeanette

Sv: westernutrustning i TURKOST! :D

kanske finns något här:
http://www.gomeier.com/shop/openstore.htm

under Zubehör - Pads-Pads

de brukar ha roliga färger (har inte kollat igenom sidan själv dock)
kan nog finnas filtar i rätt färg också (under Zubehör-blankets)fast det kanske bara var pad du ville ha? :)

heej asså jag håller på att leta ihäl mig för tillfället, vet att jag har hittat en turkos pad någonstans men kan förjäves inte hitta den sidan igen, är det någon som kan tipsa om turkos utrustning?

Luxus har en:angel:...Pm:a henne! Jag har precis köpt en ljuslila:D

Men alltså den färgen har jag LÄNGE letat efter men den e inte poppis längre så då finns den inte kvar. båda min hästar passar i turkost så därför skulle jag ha de. dessutom har jag turkosa fjäriljar på min skjorta. tack för länkarna. Nu jäklar ska jag ha turkost.:mad:

jaa asså turkost är den underbaraste färg som finns, hela mitt liv kretsar runt turkost, eller blått överhuvudtaget ;>

Har ni sett proffesional choices nya svart å turkos grymt snygg tycker jag :d Dom paddarna är helt underbara :bump:

jaaaaa! det var ju den jag hade tänkt köpa, men hittar inte igen sidan! vet du vart dom säljer dom?!

/jeanette

jaaaaa! det var ju den jag hade tänkt köpa, men hittar inte igen sidan! vet du vart dom säljer dom?!

/jeanette

Det finns två återförsäljare i skellefteå som kan ta hem från proff choice jag har köpt båda mina pads därifrån :banana:

åhåå hur kommer man i kontakt med denna?! :D

Liknande trådar

Western Jag fick en prova-på-western-ridning av tralala i julklapp och igår åkte vi en jäkla massa mil åt helt fel håll för vår utflykt...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka