Westernridbilder någon?

inga seriösa, men...

står still

skritt

skritt

fin bild

huvud

skritt

trav

tja...

trav

halt

huh

galopp

vänder upp

huvud

skritt

vänder

klapp

skritt

hit men inte närmre

tja varken jag eller pållan tar d här särskilt seriöst, vi mest busar. har inte ridit western på flera åt o har inte tillgång till nån tränare :(
rider på enhandsfattning på order av hopptränaren som tyckte att vi skulle öva på att föra handen över manken. lädrena är korta, jag vet. trivs mycket bättre i min galoppsadel :D
rider inte så mycket i sadeln nu, men då har de endast varit skrittarbete, mest på tränsbett men på stång nån gång också. har en häst med väldigt obekväm trav, som är ganska svår att sitta ner i. särskilt med halvlånga tyglar för då tar hon varje chans hon får att öka :p

jag har massa bilder men har ingen aning om hur man skall få upp dom så att dom syns här på buke.... Men om du gärna vill se dom så säg till kan jag maila dom till dig!!!

om du skickar dom till mej så kan jag lägga upp dom om du vill :)

jag har lite bilder på min hemsida på mig och mina hästar från tävlingar mm
länken nedan "stall paradiset"

räcker det om hästen har en westernsadel på sig även om man INTE kan rida ett steg inom westernridningen :confused: :D :o

Det vore jätte gulligt om du kunde göra det!! Bilderna e på väg... det finns många fler om du vill ha sen!!!

Vilken läcker häst!! :love: Jättefin!
Håller emd om att det lönar sig att träna på marken först.

Liknande trådar

Samhälle En fundering som jag har haft är vad som blir framtidens arkiv när vi har en så digital värld med snabb teknikutveckling. Kommer sånt...
Svar
0
· Visningar
220
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Amanda_F
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 449
Senast: Nepenthe
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 557
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar