Min sambo fyller jämnt och jag skulle vilja ta med honom på en weekend någonstans i vårt avlånga land. Jag tänker mig september, och jag är främst på jakt efter ett riktigt trevligt hotell. Jag vill ha en stor fluffig hotellsäng, champagne på rummet, stor hotellfrukost, god mat och gärna spa. Stort plus är också en trevlig närmiljö där man kan strosa. Just nu tittar jag på Falkenberg Strandbad och Hotell Tylösand. Men finns det någonting liknande på Österlen? Jag har alltid velat åka dit så då skulle man kunna slå två flugor i en smäll. Steam Hotel verkar många åka till och det är säkert toppen, men av någon anledning känns det inte så lockande.
Har ni några bra tips? Jag vill bort från Stockholm, men jag tänker mig att vi åker bil fredag morgon och hem söndag eftermiddag så allt för långt uppåt i landet fungerar inte. Vi skulle kunna ta tåg, men vi gillar att åka på road trips tillsammans så en nybakad croissant och en cappuccino från bageriet på hörnet i kaffehållaren är lite av själva upplevelsen
Har ni några bra tips? Jag vill bort från Stockholm, men jag tänker mig att vi åker bil fredag morgon och hem söndag eftermiddag så allt för långt uppåt i landet fungerar inte. Vi skulle kunna ta tåg, men vi gillar att åka på road trips tillsammans så en nybakad croissant och en cappuccino från bageriet på hörnet i kaffehållaren är lite av själva upplevelsen