Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du kan få en månad för typ 50 krTypiskt då....jag har inte horse1....
Jag hejar förstås också på Axel, vi gick samtidigt på Bollerup i ett år. Vilka hästar är det han har med i laget?
Hejar också lite extra på Fredrik, ett par kompisar groomar (en i maraton, den andra knoppar mest hästar )
+ @FlixonJag hade Fredrik Persson som lärare på körlektionerna när jag gick på Bollerup.
Det är riktigt spännande i körningen just nu ju!
Jag trooooor det är så jaNågon som har koll på hur man ränkar resultat i Maratonen? Vi gick väl igenom det på körlektionerna men har glömt Är det bara tiden i hinderna som räknas, inget emellan?
+ @Flixon
Själv är jag från första årskullen som A hade som elever. Det var ganska kul iom att det bara var 4års skillnad i ålder typ.
Det var ju lite udda lektioner o pedagogik, men man lärde sig mkt. Kanske på grund av alla hot?
Någon som har koll på hur man ränkar resultat i Maratonen? Vi gick väl igenom det på körlektionerna men har glömt Är det bara tiden i hinderna som räknas, inget emellan?
Haha. Bollerup kanske gör en grej av udda men duktiga lärare?:P
På vår första körlektion så hade vi Perssons egna hästar, vi stod i ridhuset och fumlade med vagnarna och selarna när han börjar slå med en körpisk, hästarna blev något taggade...