Visa häst hingst/unghäst vid hand!

R

Rodde

Vart vänder man sig om man vill ha hjälp med att visa en hingst, finns det några tips.
Finns det dom som är proffs att visa hingstar extriört och gångarter?
Hur gör ni när ni visar era hästar :confused:

Jag visar mina pållar själv, stora som små... :)

PMar dig ett namn på en här i närheten som ska vara duktig på att visa - har inte sett honom visa själv, men har bekant som anlitat honom... :)

Hej
Jag tycker du ska vända dig till din närmaste rasklubb där du tillhör.
Jag gjorde det vid premeringen förra året. Ringde till min klubb. Jag fick telefon nr till en kille som bara sysslade med utställning och kurser i att visa häst.
Han visade mitt hingst föl. Han tog 10 kr per poäng. Det blir inte så dyrt. Det funkade kanon bra, Vad bor du ??
vad har du för häst ras ålder ?? :banana:

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 646
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 978
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka