vill veta allmänt om körning!

K

krikelin

hejsan är helt ny inom körning.. lr ja har juh kört.. fast de var mååånga år sen har en ardenner på 2,5 år... vill veta hur hårt alla remmmar på selen ska sitta iaf den som går under magen!.,.och har du tips på hur man kör in en unghäst! snälla hjälp vill lära mig! !

Vad det gäller inkörning ev pållen så hade jag nog tagit hjälp av någon som är kunnig inom körning...mest bara så att allt blir rätt gjort å så att hästen inte blir skrämd eller så.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Cattis_E
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 732
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka