Vill komplettera min stallinredning

F

FridaFreja

Jag köpte begagnad stallinredning nyligen men inser att jag får plats med ytterligare en box. Problemet är bara att de jag köpte boxarna av inte vet vad det är för märke på dem och det finns ej heller märkt på dem någonstans vad jag kan se.. :crazy:

Så nu vänder jag mig till er! :laugh:

Det är svart galler och ram med ekfyllning, skjutdörrar med öppningsbart galler. Man behöver inga stolpar mellan fronterna utan fronter och mellanvägg fästes i varandra.
Låsningen är lite speciell på dessa då det är en "gallerpinne" brevid det öppningsbara gallret i dörren som man drar ner och sen kan skjuta iväg dörren. Jag har inte lyckats hitta den låsningen någon annan stans. Jag letar som en tok på nätet efter tillverkaren men verkar inte lyckas... :(

En liten ledtråd i det hela är att de troligtvist ska komma någonstans från norra Sverige.

Vet du vad det kan tänkas vara för märke?

Sv: Vill komplettera min stallinredning

min kompis har den inredningen i sitt stall tror jag, i alla fall den låsningsgrejen med pinne som man drar ner...

skicka ett pm till corax här på buke, hon kanske vet vilket märke då stallet är nybyggt

Sv: Vill komplettera min stallinredning

Å det låter ju helt underbart att du sett något liknande! :)

Började tro att det bara var ett engångs ex. haha :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Vi ska förhoppningsvis kunna börja bygga om vårt stall framåt sommaren och jag ska försöka göra klar min stallritning och skicka iväg...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: Pooh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama