Vilken stövel?

Urris

Trådstartare
Börjar bli dags att köpa ett par nya stövlar, men behöver tips av er!
Jag vill ha ett par snygga allroundstövlar utan snörning och med dragkedja. Inte alltför dyr, max 3000 hade jag tänkt.

Har kikat lite på Mountain horse firenze high rider, någon som har erfarenhet av dom kanske?
Jag vill helst ha ett par utan nån märkning eller så högst uppe på skaftet om ni förstår vad jag menar?

Tacksam för hjälp :D

Sv: Vilken stövel?

Börjar bli dags att köpa ett par nya stövlar, men behöver tips av er!
Jag vill ha ett par snygga allroundstövlar utan snörning och med dragkedja. Inte alltför dyr, max 3000 hade jag tänkt.

Har kikat lite på Mountain horse firenze high rider, någon som har erfarenhet av dom kanske?
Jag vill helst ha ett par utan nån märkning eller så högst uppe på skaftet om ni förstår vad jag menar?

Tacksam för hjälp :D

Mountain Horse har en ny modell med dragkedja fram och utan snörning.Dressyrig modell med hög båge, men mjuka.

Sv: Vilken stövel?

Modellen Fiorano pratar om heter Victoria.

Den är jättevid runt vaden villket kanske inte är så bra när lädret är så pass mjukt. Jag provade dem, blev besviken, och gick hem med ett par Mountain Horse Firenze. Dragkedja och ingen snörning, och de sitter som fastlimmade längs hela benet, inklusive vaden (men är ändå mjuka nog att kunna stå i fältsits och springa runt rent allmänt i stallet).

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
911
Senast: Ajda
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
709
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 437
Senast: valy
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
841
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama