Miao
Trådstartare
Efter snabb förfrågan tar jag mig friheten att skapa en sammanslagen tråd för ALLA lydnadsklasser, där man kan följa allas träning och framsteg oavsett om man klassar upp sig eller inte !
Här skriver vi om träning, tävling, framsteg och bakslag och kan tipsa och heja fram varann !
Börjar med en kort presentation (hoppas ni andra följer efter):
Hund: KORAD LP1 LP2 LP3 MiVinna´s Auralux "Lyxa", Australian Shepherd född 2009-07-01
Lite bakgrund: Min första brukshund. Tävlar i lydnad, agility (hoppklass 2, agilityklass 1 med 1 pinne) bruksspår (uppflyttad till högre klass) och lite utställning (1 cert, r-cacib)
Klass: Uppflyttad till elit (debut 9/9)
Tränar mest på: Få till alla våra snygga detaljer och moment i kedja utan större missförstånd/fel !
Håller till: Alingsås/Vårgårda
Kortsiktigt mål: 1:a pris lkl elit, SE LCH
Långsiktigt mål: SM-start
Lite film från vår senaste träning för Maria Brandel:
Kedja (med lite konstiga fel i ! )
Fotgående
Här skriver vi om träning, tävling, framsteg och bakslag och kan tipsa och heja fram varann !
Börjar med en kort presentation (hoppas ni andra följer efter):
Hund: KORAD LP1 LP2 LP3 MiVinna´s Auralux "Lyxa", Australian Shepherd född 2009-07-01
Lite bakgrund: Min första brukshund. Tävlar i lydnad, agility (hoppklass 2, agilityklass 1 med 1 pinne) bruksspår (uppflyttad till högre klass) och lite utställning (1 cert, r-cacib)
Klass: Uppflyttad till elit (debut 9/9)
Tränar mest på: Få till alla våra snygga detaljer och moment i kedja utan större missförstånd/fel !
Håller till: Alingsås/Vårgårda
Kortsiktigt mål: 1:a pris lkl elit, SE LCH
Långsiktigt mål: SM-start
Lite film från vår senaste träning för Maria Brandel:
Kedja (med lite konstiga fel i ! )
Fotgående
Senast ändrad: