Vi ska på fotografering!

N

nässla

En butikskedja erbjuder gratis kattfotografering i morgon, eller man får gratis provbilder och sen får man väl betala dyrt för andra kopior :smirk: Så vi ska dit med våra kattpojkar, det ska bli riktigt spännande att se hur det går! Strippe tror jag nog det går bra med, men Svante kan bli lite stressad på nya ställen, dock brukar det gå att hantera honom hyfsat så länge det bara är jag som rör honom.
Är det någon som har tagit proffsbilder på sina katter? Hur har det gått?
Tror grabbarna ska få bada ikväll :banana:

Sv: Vi ska på fotografering!

Granngården, fotografen kommer från nåt företag som heter Happy Dogs.

nässla skrev:
En butikskedja erbjuder gratis kattfotografering i morgon, eller man får gratis provbilder och sen får man väl betala dyrt för andra kopior :smirk: Så vi ska dit med våra kattpojkar, det ska bli riktigt spännande att se hur det går! Strippe tror jag nog det går bra med, men Svante kan bli lite stressad på nya ställen, dock brukar det gå att hantera honom hyfsat så länge det bara är jag som rör honom.
Är det någon som har tagit proffsbilder på sina katter? Hur har det gått?
Tror grabbarna ska få bada ikväll :banana:

I alla granngårdsbutiker i hela sverige?

här är det också nån fotograf från happy dogs på granngården, men dom tar bara hundar. :(

Det vet jag inte, jag vet bara att det är här i Sundsvall och att fotografen senare åker till Ö-vik. Du får väl kolla med din butik, annars kan man säkert lägga fram det som önskemål :banana:

Kul! Mina har blivit fotade vid flera tillfällen, lite exempel:

Hanoo:
Hanoo-1web.jpg

Hanoo-tradweb.jpg

Maja:
Maja_petr.jpg

Hanoo har blivit fotad av Eivor Rasehorn också (som gjort bilderna till så gott som alla svenska kattböcker och flera kalendrar) men de har vi tyvärr inte digitalt.

Dina katter är så underbart fina :love: :love: :love:
Finns Hanoo med i någon kalender eller bok? När det gäller kattbilder är jag ett stort fan av Eivors bilder, höll nästan på att köpa en bok om kattavel (jag som har två kasterade huskatter!) bara för att hon fotat!

Nu har pojkarna badat så att de är fina i morgon :angel: Svante är van att bli tvättad då han inte riktigt förstod att tvätta sig som kattunge, Strippe blev tvättad med schampo för första gången i sitt 9-åriga liv och var riktigt duktig, även om han tyckte att matte var elak (avmaskningsmedel är dock värre kattmisshandel, enligt honom).
Såhär fina är de nybadade modellerna just nu:

Strippe:

1956457.jpg

Svante:

1956459.jpg

Liknande trådar

Träning vet inte riktigt vad jag ska börja. jag köpte min nuvarande häst för tre år sedan. jag visste då att han var lite av en problem häst...
2
Svar
20
· Visningar
2 747
Senast: Lena J
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar