Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Grattis! Är så glad för din skull, själv ska jag åka och försöka få ut min nu :crazy:
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Vilya skrev:
Grattis! Är så glad för din skull, själv ska jag åka och försöka få ut min nu :crazy:


Oooo, så spännande!! Hoppas det går underbart bra!! :D

Vi ska berätta i helgen för min familj :D
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Grattis!
Och grattis till 20 jan... själv har jag BF 24 december... är i v 9 :D

Hoppas bebisen kommer ut antingen ca 3 veckor tidigare eller 1 vecka senare..

Btw, (ren undran) får ni "boka" inskrivning hos er? För vad jag hört på "min" Vc så får man ringa "närmare inskrivningsdatum...."
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Grattis! Jag minns faktiskt när du faktiskt började skriva att ni försökte - kul att det lyckades "normaltsnabbt".

Ha ha, berättar du för oss innan du berättar för dina föräldrar? :D Jag gjorde misstaget (?) att berätta för min bästa kompis före min mamma och min mamma blev lite besviken... :smirk:
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Jag skickade ett födelsedagskort till min mamma när hon fyllde år, sista feb, och skrev att presenten har beräknad leverans i mitten av augusti.
:rofl: :rofl: :rofl:

Hon fattade inget först men brorsan som bodde hemma kopplade på en gång och asgarvade!

Hade berättat för några kompisar innan men sagt att det inte var "mammaoffentligt" förrens i mars.
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Grattis :bump: !!

Jag höll mig från att berätta tills efter UL i v16! Tala om att vara skrockfull, ville se att allt såg bra ut först, du vet inte ropa hej förrens man är över ån, :crazy: ..
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

jättegrattis! :)

jag har följt dina trådar och är superglad för din skull. :)
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Lycka till!:bump:

När du kläckt så hör av dig.... Har själv fått 4 ungar på växjö BB....:banana:
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

ulda skrev:
Ha ha, berättar du för oss innan du berättar för dina föräldrar? :D Jag gjorde misstaget (?) att berätta för min bästa kompis före min mamma och min mamma blev lite besviken... :smirk:
Oj, jag berättade för mina närmsta vänner lååångt innan min familj fick veta. Mamma fick vackert vänta till vecka 14. Men jag blev ju med barn rätt oplanerat och behövde väl bearbeta lite med mig själv innan stora gratulationskaoset bröt ut... :D
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

GRATTIS! Jag har också precis testat + (i måndags) och har också BF 20 januari!!

Ska på inskrivning 26:e juni, men redan den 7:e juni ska jag på en första koll på det stället där jag gått på fertilitetsutredning (alltså inte MVC).

Verkar som du inte heller har några symtom? Min syrra är också gravid men i vecka 10 och hon mår konstant jätteilla och har gjort det sedan vecka 6 ungefär.... Vi får hoppas vi klarar oss!
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Girasol skrev:
Lycka till!:bump:

När du kläckt så hör av dig.... Har själv fått 4 ungar på växjö BB....:banana:


Det borde inte dröja allt för länge innan det kommer upp en tråd eller livstecken om detta då Vilya fölade igår. :banana:

Men det får hon allt skriva om själv.
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Tack alla!!:bow:

Ja, mina föräldrar ska få veta i helgen, vi ska ge dem koppar där det står mormor/morfar på :rofl:

Är skitnervös för hur de ska ta det!

Annars rullar det på som det ska.

När är det man inte ska flyga när man blivit gravid?
 
Sv: Vi lyckades sätta bulle i ugnen!

Åh, grattis!! :banana:

Har föjt dina trådar om ämnet tidigare och kan bara gratulera!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 313
Senast: Magiana
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 028
Senast: Chlo
·
  • Låst
Övr. Barn Min lilla kille har redan hunnit bli 5 mån gammal, och han lär sig så mycket nytt för varje dag som går. Han kan rulla runt helt utan...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Nu så! Inget mer klagande över att gå över tiden.:bump: Den 14/5 kl 17:40 gick vattnet när jag höll på att laga mat. :) Den 14/5...
2
Svar
27
· Visningar
2 108
Senast: Clintan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp