Vem får tävla på mitt kort??

ankic

Trådstartare
Får dotterns kompis tävla på mitt mitt gröna kort? Hon är 13 år och har nyss köpt ponny, det är inga gröna kort kurser inplanerde just nu, så hon hinner inte få ngt eget.

Om det går ; lägger jag bara till ny ryttare och häst på min sida i db eller hur gör man?

Sv: Vem får tävla på mitt kort??

Det får hon om du är över 18. Och så måste du vara med som ansvarig under tävlingen.

Sv: Vem får tävla på mitt kort??

Ja, du lägger upp en ny ryttare och tecknar licens för henne via ditt TDB och pengarna dras också från ditt tdb-konto
Det kräver dock att alla tävlingsanmälningar går genom ditt konto och att du är närvarande vid alla tävlingar där hon startar.

Så fort dotterns kompis gått kursen nästa år (då hon måste ha eget Grönt Kort) skapar honbara ett eget ryttarkonto på TDB.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 799
Senast: Görel
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 269
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 713
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar