Vem får tävla på mitt kort??

ankic

Trådstartare
Får dotterns kompis tävla på mitt mitt gröna kort? Hon är 13 år och har nyss köpt ponny, det är inga gröna kort kurser inplanerde just nu, så hon hinner inte få ngt eget.

Om det går ; lägger jag bara till ny ryttare och häst på min sida i db eller hur gör man?

Sv: Vem får tävla på mitt kort??

Det får hon om du är över 18. Och så måste du vara med som ansvarig under tävlingen.

Sv: Vem får tävla på mitt kort??

Ja, du lägger upp en ny ryttare och tecknar licens för henne via ditt TDB och pengarna dras också från ditt tdb-konto
Det kräver dock att alla tävlingsanmälningar går genom ditt konto och att du är närvarande vid alla tävlingar där hon startar.

Så fort dotterns kompis gått kursen nästa år (då hon måste ha eget Grönt Kort) skapar honbara ett eget ryttarkonto på TDB.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
964
Senast: Ketrawzc
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
590
Senast: Lillefrun
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 989
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 315
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈