Isituss
Trådstartare
För något år sedan var det en singer-songwriter som slog igenom stort över hela världen. Jag har hört att han var hemlös och fick in pengar för att leva som gatumusiker och att han som gatumusikant blev upptäckt och signad av ett skivbolag. Har länge trott och haft för mig att det var Passenger det handlade om. Googlade och såg att så inte var fallet, så tänkte att det måste varit Ed Sheeran det handlade om, men det var det inte heller.
Summa av kardemumman: Han måste alltså slagit igenom ungefär samtidigt som Ed Sheeran och passenger, alternativt påminna mycket om dessa musikalist. Singer-songwriter som började som gatumusikant.
Anybody?
PS. Jag kan ju ha missuppfattat något med faktan och att det trots allt handlar om Passenger/Ed Sheeran. Är det någon som har koll på hur det faktiskt ligger till i så fall?
Summa av kardemumman: Han måste alltså slagit igenom ungefär samtidigt som Ed Sheeran och passenger, alternativt påminna mycket om dessa musikalist. Singer-songwriter som började som gatumusikant.
Anybody?
PS. Jag kan ju ha missuppfattat något med faktan och att det trots allt handlar om Passenger/Ed Sheeran. Är det någon som har koll på hur det faktiskt ligger till i så fall?