Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu börjar det snart bli dax för höstrengöring av transporten och jag tänkte jag skulle vaxa taket på min transport. MEN jag minns vilket vax jag skulle använda... Det borde väl vara båtvax, inte bilvax, jag ska använda???
Vet inget om vax men jag har ett tips om taket är grönt av mossa (alger?) . Mitt tak såg för h****t ut så jag köpte Turtle spray för plastträdgårdsmöbler. Det var kanonbra ,började att spraya och sedan torka av men det räcke att ta lite i tvättvattnet. Det gick åt ca 1/2 liter till hela taket och det var väldigt grönt.
Fast när jag tittade i servicehäftet står det att man ska vaxa transporten med vanligt bilvax.
Nu har jag dessutom kommit på en fråga till: Jag undrar om jag ska vaxa hela transporten eller bara taket? Jag skulle gissa att jag ska vaxa hela, men jag är inte säker...
Jag har en ny Boj och det är någon form av "plastbeläggning" på ytterväggarna.
Jag har mailat försäljarna för en vecka sedan men inte fått svar. Jag får väl ta mig i kragen och ringa dem...
Hästnyheter En svensk toppryttare har anmälts till Svenska ridsportförbundets disciplinnämnd. Enligt anmälarna har ryttaren piskat en häst upprepade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.