E
Eccu
Min häst är en vävare på det sättet att hon springer i hagen. Beror det bara på att hon vill ha sällskap eller finns det nått annat som kanske kan hjälpa? Jätteglad för svar!
//Eccu
//Eccu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min häst är en vävare på det sättet att hon springer i hagen. Beror det bara på att hon vill ha sällskap eller finns det nått annat som kanske kan hjälpa? Jätteglad för svar!
//Eccu
//Eccu
En häst är inte en vävare för att den springer i hagen. En vävare står och gungar kraftigt från sida till sida. Har du sett isbjörnarna på Skansen så förstår du vad jag menar. Att de höll på så berodde antagligen på tristess och fel miljö så de fick flytta. Din häst behöver en kompis så blir hon säkert också lugnare.Min häst är en vävare på det sättet att hon springer i hagen. Beror det bara på att hon vill ha sällskap eller finns det nått annat som kanske kan hjälpa? Jätteglad för svar!
//Eccu
//Eccu
juu jag vet. men jag läste i en min häst att vävare också kan springa i hagen.
Det där med boxvandring har jag aldrig riktigt fattat. En häst måste ju få röra sig i boxen . Hur exakt gör en boxvandrande häst?
Sorry för Offtopic.
Den går runt, runt, runt, runt i all evighet för att den inte har något annat att göra eller är stressad och orolig. Man ser en stig efter den runt boxen... Detta vandrande sliter mycket och det är väldigt annorlunda mot hur en häst vanligtvis rör sig i boxen.
Hade en häst i stallet som vandrade ett tag. Man höll på att på ett nervöst sammmanbrott av att se honom...