Värmeslinga till värmebalja

Honey07

Trådstartare
Är det någon som bytt värmeslinga i sin värmebalja? Jag ska byta slinga i min då den gamla brunnit av men hittar inte någon ny slinga med rätt längd. Den gamla är 8,5meter och de längsta jag hittar att köps är 5,5 meter. Jag vill ju ha 24v men det verkar omöjligt. Är det någon som lyckats och vill dela med dig av hur du gjort?
 
Har du kontaktat tillverkaren av baljan och frågat om de säljer reservdelar?
Tack för tips. Jag har kollat på deras och andra värmebaljors hemsidor och googlat men hittar inga långa så nu har jag köpt en kortare och hoppas att den kan hålla värmen ändå.

Tänkte mest om det var någon som hade hittat något som jag inte gjorde.
 

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
385
Senast: co-SMAD4
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
556
Senast: Åsa A
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: julgrisen
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
935

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp