Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nästan alla hästar med normal ridkondition kan gå kortare distanslopp sägs det. Ridtravare med sin lätta kropp och vägvinnande trav brukar tydligen funka bra även högre upp i distanserna, även om man på elitnivå mest ser araber och arabkorsningar.
Absolut går det med varmblodstravare. Framförallt upp tom 80 km. Jag har en varmblodstravare som har gått FEI**120km iår godkänt. och jag funderar på att rida 120 km på dackeritten på henne.
Hon är rätt stor ca 165 cm och inte jätte smäcker men extremt lågpulsad. så jag tycker allt du ska med din travare. Lycka till=)
Hundavel & Ras Det är väl en av de gånger de är (eller bör vara) i fullt fokus på uppgiften. Springa i grupp ger nog ungefär samma endorfiner som jakt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.