Vårgräs.

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare bussig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 891
B

bussig

Har fångtiden kommit till er ? Min har fått känning av fång. Och så har jag bara vinterhage med vitklöver att ha hästen i. Ska krympa hagen i kväll.

Sv: Vårgräs.

Har fångtiden kommit till er ? Min har fått känning av fång. Och så har jag bara vinterhage med vitklöver att ha hästen i. Ska krympa hagen i kväll.

Jag har aldrig fatta vad man menar med fångkänning? Antingen har den fång eller inte i min värld. Eller menar du att det fått lite ökad puls?

Jag skulle ta bort hästen från allt gräs! Och ta ut en veterinär. Bättre en gång för mycket. Ju snabbare man stoppar ett fånganfall desto bättre.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Kollar här om någon mer haft häst som plötsligt blivit "vätskig" i hålrummen över ögonen. Det är en connemara i fint hull som rids...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: jennylu
·
Hästvård Hej! Min häst har varit svullen hasen vid spetsen i ca en vecka. Hon går själv i hagen, finns inga stenare eller träd i hagen, inte...
Svar
3
· Visningar
397
Senast: Sirap
·
Hästvård Min häst har gipsad bakhov pga. sår i sulan. Ytterst är gipset tejpat med silvertejp, men känns som att silvertejpen inte kommer hålla i...
Svar
15
· Visningar
956
Senast: Lejd
·
Hästvård Jag har en unghäst född -21 som börjat hosta framförallt direkt på morgonen när hon kommit ut. Oftast bara 1 gång men ibland även flera...
Svar
1
· Visningar
289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka