Varför stänger trådar???

Sv: Varför stänger trådar???

Det är Bukes eminenta moderatorer eller Gunnar, som stänger vissa trådar. Det kan bero på att trådarna spårat ur, blivit för stora eller för att tråden finns i dubbel upplaga.

Gunnar är våran kära faderator, han är dessutom upphovsman till bukefalos där du just nu är medlem.:)

Gilette skrev:
Varför blir vissa trådar stängda?????:confused:

Vem stänger dom och varför??? :crazy:
Och din tråd som du kanske syftar på finns en nålad i forumet Bukehjälp därav blev den stängd + att den spårade ur, tror jag:angel:

aha okej! ja, jag märkte att de spårade ur och jag bryr mig egentligen inte om att den stängde. Jag bara undrade varför vissa trådar stängdes :p

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Bo Westergaard stängs av i fem år från sporten och får böter på 50.000 danska kronor i en ny dom. Anledningen: Han har förvarat...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama