varför funkar inget?

marieka

Trådstartare
jag kan inte få med några smilysar, inte lägga in nån bild, inte göra någonting! vad är det för fel?

Sv: varför funkar inget?

Du har förmodligen stängt av animationer.

Kolla i tidigare trådar i samma ämne.

När du svarar detta inlägg så under svarsrutan ser du tilläggsalternativ - där under är det 2 st rutor = Detta
Övriga alternativ
Gör automatiskt om URL:er till länkar.
Stäng av smilies i texten
[B]Rutan framför denna text ska vara tom[/B]

den är tom. jag fattar ingenting......
finns det nåt annat jag kan ha tryckt på?

Jag har kollat igenom kontrollpanelen och kan inte hitta något där så tyvärr kan jag inte hjälpa dig :cry:

Loggar du ur dig varje gång eller har du datorn på hela tiden och är inloggad?

Kolla under datorer!

Felet ligger förmodligen i din webläsare, det är troligtvis så att du råkat ändra någon inställning.

Då du ger knapphändiga uppgifter ger jag knapphändiga svar :idea:

marieka skrev:
har jag? hur då?
hittar inga trådar om detta.....

Jag gav dig två ledtrådar i mitt svar. :angel:

Sök på Bukefalos, vi har en mycket bra sökfunktion sålänge det du söker på är ett ord på 4 bokstäver eller fler.

Sök på ordet animationer.

jah har inte hunnit. ska göra det när jag har tid. *en visslande oskyldig smiley*

tack för svaret. jag har inte hunnit att pilla än bara, ska göra det och se=)

Vet inte om du beskrivit någonstans exakt vad som inte fungerar och vad som händer och inte händer.

Kan det vara så att du inte tillåter java-script.

jag vet inte om den tillåter javaskript? Det har aldrig varit några problem innnan, nåt måste ha hänt. ska be sambon kolla upp.....
När jag trycker på smileysar eller på nån av ikonerna? i meddelanderutan händer ingenting.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
IT & mobiler Plötsligt kan vi inte gå in på vissa hemsidor på vårat wifi. Tex inte min högskolas hemsida, eller här på bukefalos. Aftonbladet funkar...
Svar
6
· Visningar
376
Senast: Tarnin
·
  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 707
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur