varför varför...

höstmåne

Trådstartare
varför kan jag inte ladda hem nånstans. spelar ingen roll med vilket program. det går inte. det står bara connecting to network...men den får inte kontakt..vad ska jag göra? vad är fel. förutom att jag sitter med brandvägg och norton :devil:
 
Se till att brandväggen släpper igenom ftp programmet om det inte är gjort är en mycket bra ide :D
Jag har zone alarm så den vet jag hur man släpper igenom program i men tyvärr inte med andra brandväggar.
 
Troligtvis är det brandväggen som stoppar uppkopplingen mot servern där ditt hemsidekono ligger.
Tyvärr kan jag bara zone alarm så du får fråga andra hur man gör ev. stäng av brandväggen (tala också om vilken brandvägg du har) när du skall ladda upp sidan och sedan sätta igång den igen efteråt.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
289
Senast: Enya
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 457
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
593
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp