Värden för dikalciumfosfat...

Nähädu, inte en gång till!!! Det är INTE värdena för foderkrita du angett, det är värdena för BIOMINERAL! Ta reda på fakta innan du skriver något som inte är sant, du höll på att lura mig oxå. Gå gärna in på Eclipse Biofarm AB själv o titta, jag hade blivit riktigt sur om jag köpt foderkrita istället för BIOMINERAL, som jag ska ha :mad:

På min hink Dikalciumfosfat står det :7,5 gr kalk och 5,4 gr fosfor per mått=30 gr. Ca/P-kvot 1,4.
Detta är eclipse, biofarmab.
Hoppas att detta var uppgifter du har användning av :).

Jamen ursäkta då din sure människa...JAG LETADE foderkrita och hittade en sajt OM foderkrita...därva dessa värden...täpp igen är du snäll...

:D Nä, jag täpper inte igen! Är inte den typen av människa, vilket jag lärt mig mycket av. Jag yttar mig, när jag vill, om jag vill och om vad jag vill! Det är bara en av mina rättigheter som människa. :rofl:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 273
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
999

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka