P
Pitbull
Sv: värde av slakthäst
Ok men jag får nog sälja mina hästar för att DU anser att det enda humana är att betala flera tusen för ngt som jag kan FÅ betalt för på ett slakteri.
Jag antar att jag aldrig får se dig med ett företag, som inte slutar i kk vill säga
Och det där jag gjort fetstil, vad menar du med det? Vad gör du med ett plågat djur, pinar det tills det själdör,är det moraliskt rätt
Nej jag avskyr hästar, det är därför jag tillbringar större delen av mitt liv med dom :smirk:
Diabolical_Kitten skrev:Nej, jag har inte 9 hästar därför att jag varken har tid eller pengar till det. Men just därför skaffar jag inte heller 8 hästar till!
Hade jag däremot skaffat några hästar till hade jag sett till att jag har pengar till varenda en. Precis som det är självklart att man sparar ihop till utrustning osv tycker jag det ska vara lika självklart att man ger hästen en värdig avslutning. Och att slakta hästen tycker jag är moraliskt fel om man påstår att man är djurälskare. Och om duy inte är djurälskare men har hästar som jobb, tycker jag du är i fel bransch.
Ok men jag får nog sälja mina hästar för att DU anser att det enda humana är att betala flera tusen för ngt som jag kan FÅ betalt för på ett slakteri.
Jag antar att jag aldrig får se dig med ett företag, som inte slutar i kk vill säga
Och det där jag gjort fetstil, vad menar du med det? Vad gör du med ett plågat djur, pinar det tills det själdör,är det moraliskt rätt
Nej jag avskyr hästar, det är därför jag tillbringar större delen av mitt liv med dom :smirk: